Kirjoitettu Tammikuu 22, 2010 Tässä parit (raskaasti kropatut) toissaviikolta, ihmeen hyviä tuli, varsinkin jälkimmäisestä, vaikka millejä vain 200... OH-SAL [ attachment removed / expired ] OH-LVK [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 22, 2010 Aluks tuli fiilinki notta 747 mutta loppujen lopuks näyttäis enemmän 340? 340:een minäkin kääntyisin, vaikka tuo runko vähän vääristyneeltä näyttääkin... mutta tuo "kumpu" näyttäis liian lyhyeltä 747:aan... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 23, 2010 Tollanen meni vähän aikaa sitten yli SIA B777-312ER 9V-SWF Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 23, 2010 Toinen si(a)lle! [ attachment removed / expired ] Tällainenkin veijari löytyi taivaalta. [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 23, 2010 EFHF:n taivaalla tänään. Mikä lie, yhtiö, kone ? [ attachment removed / expired ] Onko 340 vai 747 ja yhtiö oli ? [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 23, 2010 Mikä lie, yhtiö, kone ? Onko 340 vai 747 ja yhtiö oli ? Ensimmäinen Transaeron B767-300ER ja toinen Lufthansan B747-400. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 24, 2010 Silleen se toimii muttei mulla sellasta oo. Mullon offline-tila joka toimii samaan tapaan. sama itellä . Nokioissa E ja N - sarjan puhelimis se on offline ja muissa sit kai joku " lentokonetila " tms Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 24, 2010 sama itellä . Nokioissa E ja N - sarjan puhelimis se on offline ja muissa sit kai joku " lentokonetila " tms Nyt menee kyllä jo rankasti OT:ksi muttei se ihan noinkaan mene. Mulla on 6710 Navigator. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 24, 2010 Nyt menee kyllä jo rankasti OT:ksi muttei se ihan noinkaan mene. Mulla on 6710 Navigator. No niin tuolla alussa jo pahoittelin että pahasti OT mut jos nyt jätetää tää tähä ps: itellä khyl E51 ja siinä on offline Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 24, 2010 Mulla on Nokia 5800 ja siinä on myös Offline-tila... Koneesta ja yhtiöstä ei tietoa. [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 24, 2010 Mulla on Nokia 5800 ja siinä on myös Offline-tila... Kaikis uusis Nokian luureissa vissii sellane mut nyt loppu si :DDD Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 24, 2010 Kaikis uusis Nokian luureissa vissii sellane mut nyt loppu si :DDD Tai Symbian S60-käyttiksen omaavissa kännyköissä... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 24, 2010 Tai Symbian S60-käyttiksen omaavissa kännyköissä... luulin et s40 olis ollu kans mut ihasama Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 24, 2010 luulin et s40 olis ollu kans mut ihasama No pakko vielä tähän, ainakin mun S40 on lentotila. En ole varma tarkoititteko tuolla offline tilalla sitä mutta kuitenkin. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 24, 2010 Mulla myös N97:ssa offline-tila.... Joku modehan vois askarrella tämän keskustelun taas omaksi ketjuksi tai siirtää tuonne kännykkäkeskusteluun? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 27, 2010 Parit vanat tältä päivältä D-AIHL A340-311 D-AIGB A340-642 Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 27, 2010 Peruskaura laahusti työpaikan yli Paimiossa Qatar 777 A7-BAE Doha-Washington [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 27, 2010 Peruskaura laahusti työpaikan yli Paimiossa Qatar 777 A7-BAE Doha-Washington Kiva kuva! Hitto kun noi menee aina sieltä Turun suunnalta ohi Meille jää vain Lufthansan A346 ja 343 + välillä SQ:n 777 ja vain eriittäin harvoi A380.. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 27, 2010 Kiva kuva! Hitto kun noi menee aina sieltä Turun suunnalta ohi Meille jää vain Lufthansan A346 ja 343 + välillä SQ:n 777 ja vain eriittäin harvoi A380.. Menee se NCA välillä kans ja makaroonit. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 28, 2010 Menee se NCA välillä kans ja makaroonit. Ja ANA. Mutta olisihan se mukavaa, jos toi Qatar näyttäytyisi täälläkin päin Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 2, 2010 Noniin. Nyt saatiin Vantaaltakin Qatar kuvattua A7-BBD [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 2, 2010 Millä ihmeen kameralla tuo on otettu? Täytyy kyllä sanoa että täydellistä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 2, 2010 Kävi niinki V*tuttavasti että justkun olin koulusta tulossa ja venailin bussii nii katoin että ahaa joku isompi kone menee suhtkoht "matalalta" ja ei pilviä. Tuli aika kova vatutus siinä kun pääsin kotii ja katoin että se oliki Qatarin 777.., jota en oo nähny viellä Vantaallta, Noo näitä sattuu välillä Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 2, 2010 Millä ihmeen kameralla tuo on otettu? Täytyy kyllä sanoa että täydellistä. Kiitos 5D2 + 300mm 2.8 + 2x tc Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 2, 2010 Hieno on tuo Qatar, Mikko! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla