Kirjoitettu Maaliskuu 13, 2010 Tuolla kyllä ilmastoaktivistit ja kemikaaliruiskutus-ihmiset laskisivat alleen Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 13, 2010 Air Francen 777 liiteli, voisiko sanoa suoraan ylitse [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 13, 2010 Harvinaista herkkua tämäkin Tässä ollaankin vasta n. 5500 metrissä Finskin OH-LTR nyyjorkkiin [ attachment removed / expired ] Ja muutaman sekuntin jälkeen rupesi jo pienen pientä ohutta vanaa jättään, kyllä tosta tarkkaan katsoen erottaa [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 14, 2010 Finnair A320 tai A321, päättäkää te. [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 14, 2010 Tällainen huonolaatuinen shotti, josta voi bongata jättövanan, ja toisen jättövanattoman koneen siinä takana. [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 14, 2010 Finnair A320 tai A321, päättäkää te. [ attachment removed / expired ] Eiköhän se a321 ole Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 15, 2010 Vanatonta menoa. ANA B773, reg. JA735A NRT-FRA [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 20, 2010 Aeroflotin A330 VQ-BBE murisi Moskovasta-New Yorkiin! Olipa vaikea löytää taivaalta, koska vananteko oli melkoisen vaisua [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 20, 2010 Olipa vaikea löytää taivaalta, koska vananteko oli melkoisen vaisua Samaa mieltä . Aina kun menee yli nii ei melkee minkäänmoista ääntä kyl kuulu 8) Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 21, 2010 Samaa mieltä . Aina kun menee yli nii ei melkee minkäänmoista ääntä kyl kuulu 8) Niin mistä ei ääntä kuulu, niistä vanoista? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 21, 2010 Finnairin OH-LXD Airbus A320. 8) [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 21, 2010 Japan Airlines JA736J Boeing 777-346ER 8) [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 21, 2010 Niin mistä ei ääntä kuulu, niistä vanoista? Moottoreista Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 22, 2010 Parit vanat eiliseltä FIN390, OH-LVG [ attachment removed / expired ] Ja melkein heti perään FIN396 OH-LXD [ attachment removed / expired ] Vähän rakeisia ovat tosin Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 22, 2010 Oot tainnu kuvata samat koneen kun minä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 22, 2010 Päivän makaroni T7 [ attachment removed / expired ] Lufthansa A340 [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 23, 2010 Ei näy vanaa, mutta joku bizjetti kumminkin kyseessä [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 23, 2010 Sattumalta tuli kuvattua, aika pahasti iltaauringon polttama tosin. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 23, 2010 Sattumalta tuli kuvattua, aika pahasti iltaauringon polttama tosin. Mukava kuva! Tässä aamun SIA, 9V-SWQ SIN-DME-IAH [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 23, 2010 Vihdoinkin tästä hujautti muutakin kuin peruskauraa Tässä Aeroflotin A330-200, VQ-BBE Moskovasta Nykkiin: [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 23, 2010 Vihdoinkin tästä hujautti muutakin kuin peruskauraa Tässä Aeroflotin A330-200, VQ-BBE Moskovasta Nykkiin: Sun peruskauras ? Toi on nimittäin mulle jokapäivittäistä Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 23, 2010 Sun peruskauras ? Toi on nimittäin mulle jokapäivittäistä Mun peruskaura: Finnair ja Blue1, eipä niitä muita juuri menekkään täällä päin Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 24, 2010 Mun peruskaura: Finnair ja Blue1, eipä niitä muita juuri menekkään täällä päin Mä taas tykkäisin jos niitä menis Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 24, 2010 Ilman vanaa tosin . [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 24, 2010 Oikein hyvä kuva. Tykkään. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla