Guest osuorsa

MAKS 2007?

10 viestiä aiheessa

Kellään tietoa mistä löytäisi halvalla toisin sanoen opiskelijabudjetilla yösijaa Moskovasta tai sen lähistöltä? Halvan mutta mielellään kohtuu turvallisen hotellin tai motellin löytäminen tuntuukin olevan lähes ainoa isompi ongelma MAKS-näytökseen menoa suunniteltaessa...

Joten jos jollain on kokemuksia tai tietoa niin auttakaa.... :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

www.hostelworld.com listaa halvat hostellit. Valitse vain kaupunki. Halvimmat näyttävät lähtevän 15 eurosta, mutta ne ovat yleensä niitä monen hengen dorneja. Täältä saat suoraan varattua hostellin. Itse olen pari kertaa käyttänyt tätä varaussysteemiä ja hyvin on toiminut. Ainot ongelma on että tarvitset luottokortin. Luottokortilta laskutetaan yleensä vain pieni varausmaksu. Minun matkani suuntautuivat Länsi-Eurooppaan mutta luulisi saitin olevan ihan luotettava Moskovalaistenkin hostellien kohdalla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitokset vaan Jormalle :) ja jos jollain on vielä tieotoa niin otetaan kiittäen vastaan...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ebookersin sivujen kautta löytyy myös, tosin taitaa olla melko samanlaisia nuo hostellihaut joka paikassa. Tuolta olen hakenut pari kertaa, mm. yhdellä lentoreissulla saatiin majoitus Riikasta vielä samaksi päiväksi.  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Muista että Moskova on iso kaupunki...Zhukovaan on aigas paljon matkaa moskovan keskustasta. Halpa tapa on myös vuokrata huone joltain yksityishenkilöltä....mitä yö maksaisi noin 10€. Jos maksat sitten vielä femman voit saada lämpimän annoksenkin pari kertaa päivässä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kuinkahan paljon väkeä täältä on menossa MAKSiin? Itseäni voisi kiinnostaa, jos vain budjetti kestää. En kyllä löytänyt tietoa lentonäytöksen pääsymaksuista. Mietin vain, olisiko jonkinlainen ryhmämatka (-> mahdolliset ryhmäalennukset matkoissa, majoituksessa ja ehkä sisäänpääsyssäkin) varteenotettava ajatus? Ryhmässä ei tuntisi itsensä yhtä orvoksi vieraassa maassa, varsinkin jos on vielä joku kokeneempi mukana.  :D Toisaalta ryhmän kanssa tulee aina erimielisyyksiä matkustusmuotojen ja aikataulujen kanssa, kun ihmiset tykkäävät mennä omin päin. Itse esim. matkustaisin Moskovaan mieluiten junalla, joka on toinen harrastukseni. Majoitus saa puolestani olla edullinen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Viime kesästä viisastuneena: Varaa hotelli/hostelli ajoissa, vaikka Mockba on buli stadi, niin silti se on joissain asioissa snadi.

Eli suomeksi: Suosittu matkakohde jossa liian vähän budjettimajoituksia. Itse sain hoidettua viime kesänä kauhean säätämisen jälkeen huoneen 40$/yö. Meinasi usko loppua kun toista viikkoa yritti ottaa yhteyttä Moskovaan meilitse Uzbekistan/Kazakstan osastolta ja kaikki budjettimestat moskovassa (budjetti=40$/yö/huone) ilmoitti olevansa täynnä. Lopulta netistä löytyi 20 kerroksinen hotelli josta kaksi kerrosta oli vuokrattu erilliselle yrittäjälle joka pitää siellä hostellia(!) Sieltä sitten sen huoneen sain ja se oli ihan ok mesta, joskin esikaupunkialueella mutta metrolinjan varrella jolloin liikkuminen on helppoa. Moskovan metro rules  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään