Mika Virolainen

Luukku.com & MTV3 (ynnä muuta........)

19 viestiä aiheessa

Nyt kyllä alkaa ottaan pattiin ja urakalla!

Ensin: MTV3 laittaa formulat maksulliseksi! (itse en edes voi ostaa formula -"palvelua".)

Toiseksi: Luukku.com ilmoittaa: Enää et saa 25mt tilaa ostamatta sitä. (käyttäjänä kuitenkin jo ainakin vuodesta 1!)

Ja kolmanneksi: Lähetin mailia luukku.com:iin, että poistavat tilini (2kpl). Ei, en edes voinut vastata luukku.com:lle, koska eivät ottaneet vastaan postiani?

Toimin edelleen hyvässä hengessä, ja koitan saada e-mail -tilini pois. Se että ilmoitetaan ettei nykyinen e-mailini enää vedäkään 25mt, vaan ainoastaan 2mt ja että "kannattaisi" ottaa postinsa pois ennenkuin vasara iskee on aivan uskomatonta P**KAA!!!

Nyt (kun asustelen pääkaupunkiseudulla) olen kyllä erittäin kiinnostunut antenneista jotka mahdollistavat vastaanoton Viron kanavalta 3! joka siis lähettää formula1 -lähetykset ilmaiseksi.

En tähän hätään (vit***kseltani ole taajuuksia juuri etsiskellyt), joten radioamatöörit "ääneen", jotta saadaan kanavat kohdalleen!

T: Mika

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Käyppäs Skanneri-lehden "sauna" keskustelupalstalla..., sieltä nuihin taitaapi vinkkejä löytyä... ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Toiseksi: Luukku.com ilmoittaa: Enää et saa 25mt tilaa ostamatta sitä. (käyttäjänä kuitenkin jo ainakin vuodesta 1!)

Sama vika, minulla on ollut luukku varmaan niin kauan kuin ko. palvelu on ollut olemassa. Eikä kertaakaan ole spämmiä siihen lootaan kolahtanut.

Saanko lisätä neljännen kohdan?

Neljäs: Niiltä loppuu kotisivutilan tarjoaminen. Siinä menee mun nettisivut. :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulle alkoi roskaa kolista luukkuun heti kuukausi pari Tuiskun julkaisun jälkeen. Readme-tiedostoon taisin erehtyä osoitteen laittaamaan. Saapi luukku sulkeutuakin.  :thmbdn:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja kolmanneksi: Lähetin mailia luukku.com:iin, että poistavat tilini (2kpl). Ei, en edes voinut vastata luukku.com:lle, koska eivät ottaneet vastaan postiani?

Käytä asiakaspalvelun sivuilla olevaa lomaketta tilin lopettamiseen.

Eikä tuo maksullinen luukkuplussakaan nyt ihan omaisuuksia maksa ;D. 19.90/vuosi eli viitisen senttiä päivä.

Itse olen tyytyväinen plus-palveluun, blokkaa spämmit suhtkoht hyvin. No, ainahan läpi pääsee jotain, mutta 100% spämminestoa ei taida ollakaan

Jos haluat ilmaisen ja riittävän ison sähköpostin (taitaa olla 2,5 gigaa tilaa), pistä mulle privaa (ja e-mail osoitteesi) niin laitan kutsun gmailiin tulemaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sama vika, minulla on ollut luukku varmaan niin kauan kuin ko. palvelu on ollut olemassa. Eikä kertaakaan ole spämmiä siihen lootaan kolahtanut.

Saanko lisätä neljännen kohdan?

Neljäs: Niiltä loppuu kotisivutilan tarjoaminen. Siinä menee mun nettisivut. :P

Sinne menee munkin nettisivut  :thmbdn: , onko tietoa mihin ne vois seuraavaksi pökätä?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos haluat ilmaisen ja riittävän ison sähköpostin (taitaa olla 2,5 gigaa tilaa), pistä mulle privaa (ja e-mail osoitteesi) niin laitan kutsun gmailiin tulemaan.

Kiitos tarjouksestasi, mutta olen jo käyttäjänä G-mailissa.

T: Mika

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitos tarjouksestasi, mutta olen jo käyttäjänä G-mailissa.

Itsekin olen ollut gmail-asiakas siitä lähtien kun se ilmestyi. Koskahan se pamautetaan maksulliseksi? Nyt tilaa lootassa on yli 2,7 gigaa...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itsekin olen ollut gmail-asiakas siitä lähtien kun se ilmestyi. Koskahan se pamautetaan maksulliseksi? Nyt tilaa lootassa on yli 2,7 gigaa...

Eiköhän Googlella riitä tuloja muultakin ihan tarpeeksi  :santa:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En usko, sillä niiden liiketoimintamalliin tuo nykyinen sopii mainiosti. On kyllä huvittavaa seurata toisaalla, kuinka Googlesta on katkerat vässykkänörtit tekemässä uutta Micro$oftia ja valittamassa kaikesta mitä ne tekee. ;D Tehkööt ite paremman palvelun, jos pelkäävät Big Brother -Googlea. Ainakin mä koen, että tuossa firmassa on vielä mielettömästi potentiaalia ja että sen jotkut työkalut on loistavia liiketoiminnan apuna.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En usko, sillä niiden liiketoimintamalliin tuo nykyinen sopii mainiosti. On kyllä huvittavaa seurata toisaalla, kuinka Googlesta on katkerat vässykkänörtit tekemässä uutta Micro$oftia ja valittamassa kaikesta mitä ne tekee. ;D Tehkööt ite paremman palvelun, jos pelkäävät Big Brother -Googlea. Ainakin mä koen, että tuossa firmassa on vielä mielettömästi potentiaalia ja että sen jotkut työkalut on loistavia liiketoiminnan apuna.

Minä pidän kovasti Googlen ja Gmailin touhuista. Kaukana se on onneksi Mikkisoftan ideologiasta...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Gmail:ssa on kyllä hienoa palvelua ja toimii jopa paremmin kuin monet maksulliset, POP3 ominaisuus on kiva kun saa mailit kännykkään. Eikä paljon roskapostia tule toisin kuin erään adsl-yhteyden tarjoajan tarjoamaan sähköpostiin jonka osoitetta en ole koskaan julkisesti paljastanut.  >:(

Henk. koht. nettisivut kannattaa laittaa kapsiin. Loistava hinta/laatu suhde eikä maksa paljoa, serveritkään ei mene tötterölle vaikka järjestäis yhden lentokonekuvakisan  ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

erään adsl-yhteyden tarjoajan tarjoamaan sähköpostiin jonka osoitetta en ole koskaan julkisesti paljastanut.  >:(

mulle kävi ihan samoin, tein itselleni sähköposti osoitteen ja kun samana iltana menin web-mail'sta katsomaan oli boxi täynnä roskia vaikka en ollut kelleen hiiskunutkaan osoitteestani? :thmbdn:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Terve

Joo, tuo Gmailin spämmifiltteri toimii varsin hyvin, ja erottelee spämmin lähestulkoon poikkeuksetta omaan kansioonsa. Toivoisin Gmailiin vain ominaisuutta, jossa tuo spämmi poistuisi samantien lopullisesti käymättä lainkaan Roskapostikansiossa. Se kun harmittaa käydä aina tyhjentämässä erikseen. Ok, onhan aina olemassa mahdollisuus, että sinne vahingossa päätyy jotain tärkeääkin, mutta toistaiseksi näin ei ole käynyt.

Arttu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pitäkää googlenne :D Itsellä 2TB postitilaa

Ja paljonkos siitä on käytetty? ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään