Ilkka Portti

Omat messenger-hymiöt talteen?

7 viestiä aiheessa

Onko keinoa miten omat, jälkeenpäin lisätyt hymiöt voi siirtää talteen ja msn-osoitteesta toiseen? Jos kirjaudun osoitteella X niin silloin lisätyt hymiöt näkyvät. Kirjautuessani osoitteella Y niitä ei näy, vaikka kone on sama.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ymmärsinköhän nyt oikein. Messengerissähän on toiminto "lisää hymiö" jolla lisäät hymiön omalta koneeltasi, nimeät sen sekä annat pikanäppäimen tälle.

Jos kone on kerta sama niin miksi et käyttäisi tätä "lisää hymiö" toimintoa (olettaen että olet tallentanut jälkeenpäin hankkimasi hymiöt koneellesi)? Vai onko sinulla miljoona hymiötä ja et jaksa tehdä samaa kahteen kertaan?

Tosin en kyllä ymmärrä että miksi niitä pitää edes lisätä. Messengerin perus lärveillä olen pärjännyt ihan hyvin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ymmärsinköhän nyt oikein. Messengerissähän on toiminto "lisää hymiö" jolla lisäät hymiön omalta koneeltasi, nimeät sen sekä annat pikanäppäimen tälle.

Jos kone on kerta sama niin miksi et käyttäisi tätä "lisää hymiö" toimintoa (olettaen että olet tallentanut jälkeenpäin hankkimasi hymiöt koneellesi)? Vai onko sinulla miljoona hymiötä ja et jaksa tehdä samaa kahteen kertaan?

Tosin en kyllä ymmärrä että miksi niitä pitää edes lisätä. Messengerin perus lärveillä olen pärjännyt ihan hyvin.

Koneelle ne on tallennettu, mutta eipä niitä missään näy. Ei onnistu tuon lisää hymiö -toiminnon kautta. Miljoonaa niitä ei ole, mutta joukossa on muutama hauskakin hymiö, jotka olisi hyvä saada talteen. Mutta eipä se maailma tähän romahda.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kun tallennat hymiön keskustelusta, hymiöt tallentuu MSN palvelimelle ei omalle koneellesi. Itselläni kävi niin että kerran avasin messengerin ja kaikki omat hymiöt olivat kadonneet. Syyksi sanottiin että palvelimella oli ollut jotai häikkää ja voi voi sinne meni kaikki hymiöt.

Itse en keksi muuta keinoa kun jo mainitun että lähettää jollekkin kaverille tarvitsemansa hymiöt ja sitten kaveri lähettää ne uudelleen siihen toiseen osoitteeseen.

Sitten voisi toimia seuraava ehkä: En tosin tiedä miten sinulla, mutta minulla pystyy tekemään niin että voin avata noita messengereitä rajattomasti ja täten pystyn olemaan halutessani monellakin osoitteella sisällä samalta koneelta. Eli jos avaat molemmat osoitteet ja näin lähetät itsellesi toisesta osoitteesta toiseen niitä hymiöitä.

Koneeltasi et tule hymiöitäsi löytämään :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En tosin tiedä miten sinulla, mutta minulla pystyy tekemään niin että voin avata noita messengereitä rajattomasti ja täten pystyn olemaan halutessani monellakin osoitteella sisällä samalta koneelta.

Miten tuo tapahtuu? Tarviiko jotain vippaskonsteja?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Miten tuo tapahtuu? Tarviiko jotain vippaskonsteja?

Sitä minäkin olen ihmetellyt ;D Itse voin klikkailla rajattomasti messenger-kuvaketta ja aina aukeaa uusi sisäänkirjautumis-ikkuna, mutta sitten kavereillani on juuri se, että kun aukaisee uutta niin jo aiemmin avattu ikkuna ponkaisee esille. ???

Oma versioni on 7.5

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuli mieleen, että koitappa erikseen MSN messenger ja Windows messenger. Niin pitäisi toimia  ::)

Windows Messenger ei taida antaa mahdollisuutta lisätä sinne omia hymiöitä jos en ihan väärin muista, eikä myöskään tunnista muita kun jo valmiina olevia hymiöitä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään