Marko Karvinen

Ensimmäinen ja nykyinen kännykkäsi

133 viestiä aiheessa

Ensimmäinen oli Nokia 101 NMT. Ensimmäinen GSM-kapula Nokia 1611. Nykyään tilanteesta riippuen käytössä Nokia 9210 Communicator, Nokia 8890, Nokia 6510 tai Samsung SGH-X450. Rankoille reissuille on vieläkin varalla 7 kpl tomivia Nokia 1611-halkoja, ne kun eivät hajoa millään.  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ensimmäiseni oli vuoden 1997 ericsson, jossa sai jopa vaihtaa etupaneelin. Yksi rivi tekstiä jne. Mallia en muista.

Nykyään on Sony Ericssonin Z530i. Hinta-laatu -suhteeltaan aivan loistava peli. Pysyn jatkossakin SonyEricssonin tuotteissa.

/M

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ensimmäinen taisi olla Nokia 1610 (vasta v. 1999 sain käyttöön); nyt taas Nokia 3220 pissis, ihqd44  :-[

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kerrotaan ny koko stoori. Eka kännykkäin (jos leikkipuhelimia ei lasketa), oli veljen kanssa yhteinen Nokia 3510i. No sitten synttärilahjaksi sain sen omaksi ja veljelle hommattiin uusi samanlainen (erivärinen 3510i). Tuossa kesää ennen ostin uuden puhelinen, Nokia 3220. Sitten syksyllä veljen kolmas 3510i meni rikki ja sille ostettiin jostain loppuerästä (55€) Motorola C650, mutta siihen tyytymättömänä (ei videokuvausta/äänitystä). Käytin sitten puhelimeen ihastuttuani tilaisuutta hyväkseni ja tarjouduin vahtamaan puhelinta, ja sain sitten käytööni tuon Motorola C650 -puhelimen ja ihan tyytyväinen olen ollut. Vanhaa puhelinta en enää mistään löydä, se on mennyt rikki ja veljellä on nyt käytössään toinen 3220 ;););)  :thmbup: Kuvaa:

[ attachment removed ]

LISÄYS: Joo, tosiaan teini-puhelin tuo 3220, ota ihmeessä ne tyhmät reunavilkkuvalot pois Peter ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ensimmäinen oli Nokian 3210 ja nykyään on Nokian 7760. HTC TyTN kyllä haluttais saada, mutta hinta liian suolainen. :(

Saunalagilta kytkykauppana...33 egee kuus.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

"Miten minkään laitteen nimi voi olla hooteeseeteeyyteeän?" -Verkossa-ohjelman juontaja Antti Isokangas ilmeisesti useamman pieleen menneen oton jälkeen. ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ensimmäinen oli Nokian 3220, nykyinen on on samaisen firman 6125. Kovasti himottais commu tmv. mut pitänee odotella seuraavaa versiota...

HTC TyTN varmaan olis ihan ok, mut siinä on yksi erittäin paha vika. ;D Apple sais tehdä sen huhutun iPhonen..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ensimmäinen kännykkäni oli rippilahjaksi saatu Nokian 5110. Nykyinen kännykkä on Siemensin C55, joka lähtee vaihtoon vuoden vaihteessa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eka oli Nokia 2110 työnantajani minulle käyttööni antamana.

Nykyinen on Nokian 6630 työnantajani minulle käyttööni antama.

Minä en ole koskaan ostanut omaa kännykkää, mutta lahjaksi olen sellaisen hankkinut. Toiselle. :santa:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ensimmäinen oli, ARP:n ja muutaman "raahattavan" jälkeen, Motorola Personal Phone NMT, joskus muinoin 1994, ja nykyisin yhteydet hoituvat Nokia 1100 luurilla, eli perusmalleja, mutta riittää omaan käyttöön...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hmm ensimäinen gsm taisi olla joku Ericsson t-malli(en vain muista mikä) mutta jo muutaman kuukauden kuluttua se vaihtui nokia 2110:n kun sillä pystyi lähettämään tekstareita  ;D

Ensimmäinen ihan uusi puhelin oli Nokia 3210 joka taisi maksaa uutena silloin aluksi 1400 markkaa. Se oli kova raha yläasteelaiselle. Myöhemmin tuli hankittua Nokia 3320 jos oikein muistan ja se vaihtui jossakin vaiheessa Nokia 5510 puhelimeen. 

Nykyisin käytän Nokia 6600 sarjan puhelinta, tosin se on menossa vaihtoon pian kun temppuilee joskus.

Noh lista puhelmimista jossakin järjestyksessä:

Ericsson t?

Nokia 2210

Nokia 3210

Nokia 3320

Joku Panasonic

Nokia 5510

Ericsson A1018

Sony Ericsson T100

Joku Samsung (toimii himapuhelimena)

Nokia 6600

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

(Joskus 90-luvun alussa satuin perimään Ericsonin raahattavan NMT-puhelimen, sitä en laske kännykäksi tosin)

Mutta, ensimmäinen kännykkä oli Nokia 2110i, ja vuosi oli 1994 tai 1995. Vuonna 1998 tuli käyttöön 6110i. Vuonna 1999 käytin 9000i:tä. Vuonna 2001 tuli käyttöön 9110i. 2003 tuli käyttöön 3650. Vuonna 2004 tuli käyttöön 9500. Ja vuonna 2006 N73.

-Jussi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eka puhelin tuli vuonna 1999 ja se oli 5110 ja nyt on käytössä tommonen 9500. matkalle on kyllä mahtunut muutamia nokian malleja 3650, 6310i  ja 7110 ja yksi joku panasonic ja joku samsung

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ensimmäinen taisi olla Nokia 2010 joskus vuonna -96. Sen koommin en ole puhelinta itselleni ostanut. Nyt on käytössä työn puolesta Nokia N95.

-Juha

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ensin oli joskus vm. -96 vanha halko "Riksoni". Sen jälkeen onkin ollut Nokia 3210, 3310, 3510i, 6610i, 6170 ja nykyään Nokia 6280. Tämä kännykkäbuumi johtuu siitä, että aina kun olen ollut kesätöissä - olen yleensä ostanut uuden kännykän.  :santa:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eka taisi olla Nokia 1630. Maksoi ihan hirveästi, muistaakseni 1300 mummoa  :P

Järjestystä en edes muista, mutta käytössä on ollut Nokialaisia ainakin 2110i, 3110, 9000i Communicator, 6310i

Nyt olen sitten epäkelpo suomalainen, kännynä on Sony-Ericsson W550i. Halpa, maksoi vain reilut 200 euroa (=1300 mummoa  ;D)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään