Antton Rintala

Operation Flashpoint + FDF jne. kaveria

7 viestiä aiheessa

hep taas.

muistinpa äsken että mulla on tuo kyseinen peli, ja lisäosat ( mitä niitä nyt onkaan, red cross, resistance ja fdf mod).

onko foorumilla muita kyseisen pelin pelaajia, jotka vois lähtee hassuttelemaan? mitään sotaa ei ole pakko vääntää (mutta voihan sitäkin kokeilla jos haluaa), mutta leikkimään vaikka suomalaisilla horneteilla, hawkeilla, mig:llä tai hekoilla..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itselläni löytyy jostain koneen uumenista tämä Flashpointti ja siihen tuo FDF moodi. Ei ole tullut vähään aikaan pelailtua sitä, mutta voishan sitä ehkä  kokeilla jossakin vaiheessa taas. Ihan mukava peli kaiken kaikkiaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Täälläkin on yksi pelin omistaja. On kyllä jäännyt pelaamiset vähän vähemmällä, mutta eiköhän se silti luonnistu.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hiphei.... löytyy minultakin tuosta CD:t. asennuksen olen poistanut, mutta asiahan on korjattavissa. Tosin saatan olla vaan rasitteena tällä nuhapumpulla koneella  ;D

Mutta mukana juonessa sikäli kun kerkiän - kai nuo FDF-osat löytyvät vieläkin verkosta?

Ja jos porukasta on pulaa, olettasin saavani muutaman ex-turvaajan mukaan rähinään - varsinkin jos otetaan se rauhanturvarähinä missioksi  8)

Mutta mulle käy kaikki, kunhan osat vain löytyvät jostain

EDIT: Rupeen just masentamaan tuota... jos pelit on jo alkamassa jossain, niin saa infota.. joko tänne tai mesellä mipa74@hotmail.com

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Toimiiko tuo FDF moodi perusflashpoint- versiolla vai onko se resistance pakollinen?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään