Kirjoitettu Joulukuu 16, 2006 Jouluun on enää reilu viikko, joten pikainen kysely: Mitä toivot joululahjaksi? Tietysti rauhaa ja rakkautta maailmaan.. - se siitä kliseilystä. Minä toivon rannekelloa ja Helsingin Sanomien vuositilausta. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 16, 2006 kännykkää, jotain ihan perusmallia... on meinaan ärsyttävää ku nykyisessä "avaa näppäinlukko" tarkoittaa samaa kuin "sulje" ja akku kestää kerralla 2 päivää Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 16, 2006 Lancair Legacyn. Tai naisen. -m Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 16, 2006 Halusin kameran. Ostin sen itselleni. Canon EOS-400D + pystykahva. Vanhat klasit käyvät. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 16, 2006 Kamera: Canon EOS-350D tosin pitänee säästää viel jonkin aikaa et moisen saa... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 16, 2006 Hmmm ehkäpä tällänen ei materiaalinen toive, sitä toivon tosiaan että pysyn kaikin puolin terveenä. Pienet flunssat nyt ei haittaa mutta muuten terveyttä toivon joululahjaksi jatkoon elämässä Ja jos jotain materiaalitoiveita on, niin vaikkapa Aviation sopissa olevat MD-83/B757 pienoismallit vaikkapa. No ehkä se isoin ja pohdituin lahja oli tuo uusi objektiivi, jonka ostin tossa kuukausi ennen joulua. Olkoot se sitten se joulun päälahja. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 16, 2006 akku kestää kerralla 2 päivää Niin kestää mullakin maksimissaan ton verran ja puhelin on kohtuullisen uusi eikä ole mitään halua vaihtaa Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 16, 2006 Niin kestää mullakin maksimissaan ton verran ja puhelin on kohtuullisen uusi eikä ole mitään halua vaihtaa jaa, mulla sentäs on ollu tuo jo muutaman vuoden Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 16, 2006 Mitä toivot joululahjaksi? Sitäpä tässä on kiperästi mietitty, enpä osaa vielä sanoa. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 16, 2006 FSX.ään monta lisäkonetta ja TOIMIVAN liikenneohjelman. Traffic 2005 on ihan jaskaa! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 16, 2006 Toivoisin joulupukilta JAR-Medical ykkösen, joka on voimassa seuraavat 10 vuotta. siis yhdellä lapulla Syökää terveellisesti. Hyvää Joulua kaikille Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 16, 2006 Juu Xbox 360 + nfs carbon olisi ihan kiva sekä joku hyvä yleiskartta kirja.<--ostan varmaan joulun jäĺkeen ton kirjan, mutta laitoin tohon kun on yksi aika pitkään odotettu asia Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 16, 2006 Salibandymaila ja Logitechin G5-hiiri nyt ykkösenä listassa Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 16, 2006 Jos nyt saisi jonkun kiva objektiivin kameraan tai sitten salaman ja muutaman akun. Myöskin hyvä tuleva vuosi työ- ja perherintamalla voisi olla kiva juttu. Ja tietenkin rauha tähän maailmaan sekä nälänhätä pois(pitäähän sitä muillekkin toivoa jotakin) Eilen tuli syötyä eka jouluateria ja aiai, että oli hyvää joten syökää hyvin ja niin edespäin. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 16, 2006 Lancair Legacyn. Tai naisen. -m Tässä se!!! Harri P.S Ja Maijulle huopikkaat!! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 16, 2006 IBM kannettavaan uuden akun ja pcmcia tjsp USB 2.0 sovittimen, niin ja UV-valo filtterin canonin putkeen . Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 16, 2006 Eipä oikein mitään erityistä tule mieleen. Ehkä autoon joku CD-soitin. Tai no olishan tuollainen navigaattorikin kiva. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 16, 2006 Kunnon Level-D Simu autotalliin. Ei se oo tyhmä joka pyytää vaan se joka antaa. Minusta kaupallinen joulu on väärin, siksi pyysin joululahjaksi vain voimapaperia ja sähkökitaran. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 17, 2006 Minusta kaupallinen joulu on väärin, siksi pyysin joululahjaksi vain voimapaperia ja sähkökitaran. Ja minä en pyytänyt mitään. Kyllä.. Olen outo. Ei ole mtn. lahjatoiveita. Kinkkua kun saisi... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 17, 2006 Ja minä en pyytänyt mitään. Kyllä.. Olen outo. Ei ole mtn. lahjatoiveita. Kinkkua kun saisi... Sama täällä, en ole pyytänyt minäkään mitään. Joulussa parasta on kyllä tosiaan ruoka. Ja olisihan sekin tietty mukavaa, että jos edes hieman saisi lunta maahan, niin ei olisi niin synkkää iltaisin ja muutenkin. Mutta jos jonkun auto soittimen saisi, niin en minä tosiaan pahakseni pistäisi...vaikka en sellaista kyllä ole pyytänytkään... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 17, 2006 Kunnon kameran paljon FS9 lisäosia ja kunnon koneen. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 17, 2006 Plasmaleikkurin ja TIG:n, pääsis pusaamaan kaikkea kivaa Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla