Ari Katajamäki

Ilmailu-lehden päätoimittaja vaihtuu

56 viestiä aiheessa

Kiitoksia, Arja. Henkilöhaastatteluita tullaan syytämään lehteen joka kuukausi.

Ja muille palstalaisille tiedoksi: Arja on entinen ILMAILUN päätoimittaja. Eli tosi kova mimmi!  :)

Terveisiä sinulle Arja. :thmbup:

Sokeron Mikolle kiitokset hyvin tehdystä henkilökuva-jutusta.

Tuo juttu on tuonut minulle paljon mielihyvää, kiitoksia ja upeata palautetta. Ystäväni ympäri Suomen  ovat kehuneet ja kiittäneet,. :-[

Onpas tullut Iiskolan Sepolta muisto,15000 lentotunnin kunniaksi.

On upeata huomata omaavansa miljoona ystävää ,ympäri suomen.

Iloinen ja hämillinen olo  :-[

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jep, vaikka aina välillä koliseekin, totuus on että tyhjää täällä olisi ilman sinua  ;D Enkä usko että olen ihan yksin mielipiteeni kanssa.

//T

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jep, vaikka aina välillä koliseekin, totuus on että tyhjää täällä olisi ilman sinua  ;D Enkä usko että olen ihan yksin mielipiteeni kanssa.

//T

Oos huoleti, opin se minäkin käyttäytymään siivosti. Olet toiminut hyvänä erotuomarina, kun oon tehnyt "pitkän kiekon".

Kävin muuten hyvä käytöksen pikakurssin, naamassa vieläkin laastari  :-[

jk. hyvän lehden tuo Sokeron Mikko teki  :thmbup:, (yks juttu kiinnosti erityisesti)

ja  Tero pisti kivaa ajankohtaista raporttia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Terveisiä sinulle Arja. :thmbup:

Sokeron Mikolle kiitokset hyvin tehdystä henkilökuva-jutusta.

Tuo juttu on tuonut minulle paljon mielihyvää, kiitoksia ja upeata palautetta. Ystäväni ympäri Suomen  ovat kehuneet ja kiittäneet,. :-[

Samat kiitokset Mikolle - ja tietysti myös Jaskalle.

Milloinkas Jaska sulla tulee tarkkaan ottaen täyteen ne 50 lentovuotta Malmilla? Tänä vuonnahan se kuitenkin tapahtuu, eikös vaan?

Kuten jo aikaiseminkin ehdotin, se olisi kyllä juhlatapaamisen paikka.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hivutan takasin hiukkasen lähemmäs topiccia ja totean uuden lehden olleen jotensakin onnistunut paluu hiukan lähemmäs harrasteilmailijan sielua. Oli paljon mukavia juttua ja tuo Jaska-stoori oli nimenoman yksi niitä, joita tuolla kentillä on salaa toivottu (kun ei oo uskallettu ääneen hihkua). Kiva sitä oli lukea ja - mitenkään Teron tuotoksia väheksymättä - kului aikaa melko runsahasti uutta aviisia plaraillessa. :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tulikin oivasti pari päivää Ilmailu-lehden jälkeen saman lehden vuosimaksulappu. Ei ollut vaikeaa valita että maksaako vai ei. Odotan innolla mitä muuta uutta Mikolla on vielä hihassa odottamassa!

-Jussi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään