Guest Tiuhti

Loka-Marraskuun Bluewings? AUTTAKAA!

4 viestiä aiheessa

Vaasassa odotellessa lentoa luin vanhaa Bluewingsiä-loka tai marraskuun numeroa. Nyt en tiedä mistä löytäisin lehden, minua jäi kiinnostamaan siinä esitelty kirja. Jos sinulla on tuo numero saatavilla voisitko auttaa minua ja kertoa kirjan ja kirjailijan nimen. Kirja on turhan kuluttamisen vastainen ja jos en ihan väärin muista kirjailija kertoi kokemuksistaan ja heränneistä ajatuksista vuoden ajalta, jolloin ei ostanut mitään. En käy täällä foorumissa juurikaan, joten voit meilata kaipaamani informaation osoitteeseen [xxxxxx]@welho.com

-osoite poistettu, SP

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi Anne-Mari! Marraskuun Blue Wingsissä on esitelty kuvailuasi vastaava kirja:

"My Year Without Shopping", ja kirjailija Judith Levine.

Oliko tämä se jota hait?  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

OI KIITOS! Tatuoin informaation aivoihini ja ehkä seuraavasta palkasta ostan kirjan itselleni. Oi, olet suurenmoinen, en olisi ihan itse mitenkään löytänyt kaipaamaani tietoa!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sähköpostiosoitetta ei kannata laittaa foorumiin suoraan esille, otin sen pois tuosta viestistä. Koskaan ei voi tietää josko se tuotakin kautta jonnekin roskapostin suoltajalle päätyisi. (profiiliin kirjoitettu osoite on kuitenkin tallessa kun sitä ei näytetä kuin ylläpidolle)

Tähän ketjuun vastauksista voit saada muistutuksen e-mailiin tuolla "notify" / "muistutus"-napilla, jolloin ei tarvitse itse vastausta kytätä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään