Marko Kinnunen

Madeiralta muutama räpsy (14 kuvaa)

14 viestiä aiheessa

Tuli käväistyä Madeiralla marras-joulukuun vaihteessa ja tässä muuta räpäisy siltä suunnalta.

Laskussa Madeiralle. Opetus: älä pidä paitaa missä on raitoja kuvatessasi koneen sisältä. (iik, wingletti, mä pyörryn, iik....)

[ attachment removed ]

Koneesta poistu, OH-LBO

[ attachment removed ]

Viikko takana ja aikaa katsella koneita, sattui tietenkin viikon ainoa viileä/pilvinen päivä tuolloin. Muutenhan oli lähemmäs 100 astetta varjossa ja olut oli halpa jne..

[ attachment removed ]

SATA nousussa

[ attachment removed ]

G-TTOB kurkkii pensaan takaa

[ attachment removed ]

Air Portugal jarruttelee ylämäkeen

[ attachment removed ]

Sata, sopiva rajaus?

[ attachment removed ]

Air Portugal koittaa päästä kukkulan yli

[ attachment removed ]

Thomson nousussa

[ attachment removed ]

Taas Air Portugal nousussa, näitä näkyi jo liiaksi

[ attachment removed ]

Tui Tui

[ attachment removed ]

Terminaalissa oli valokuvanäyttely, a.netistä tuttuja kuvia ja kuvaajia

[ attachment removed ]

Tässä näkyy kiitotien jatke jotenkuten, alkoi jo hämärtää

[ attachment removed ]

Kyyti tuli, kaksi tuntia myöhässä pirulainen

[ attachment removed ]

(Valkotasapainot on mitä sattuu, kennolla oli roskia, ei jaksanut säätää)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo ihan mahtavia kuvia!! :o Varmaan eka kerta ku tulee madeiralta irl kuvia? En ainakaan muista nähneeni ennen täällä..  8) Tuonnehan se pitää joskus mennä kuvaamaan koneita.. varmasti riittää millit..  :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo ihan mahtavia kuvia!! :o Varmaan eka kerta ku tulee madeiralta irl kuvia? En ainakaan muista nähneeni ennen täällä..  8) Tuonnehan se pitää joskus mennä kuvaamaan koneita.. varmasti riittää millit..  :laugh:

Noh noh, laitoinhan minäkin niitä ja ennen minuakin joku....  :P

Mutta Madeira on tosiaan ihan hyvä paikka koneiden kuvaamisen, sekä kentän terassi että sitten sen kentän toisella puolella olevat alueet. Ja olut ON halpaa ja HYVÄÄ.....  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Piristävä setti!

Oisin ehkä karsinut ihan pari kuvaa pois, niin olisivat vielä enemmän harvinaisuuden makuisia erilaiset kuvat. Näköjään aina ei tarvitse olla sideshotti  :o

//b

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Positiivisesti joukosta erottuva holideisatsi. 8) Lomakuville epätyypillisesti, oikein kelvollisia laadultaankin.  ;D Tää on makuasia, mutta  allekirjoittanut tykästyi myös noihin valkoisiin reunoihin. :P  

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minä olisin puolestaan laittanut enemmän näkyville koska näistä ei voi saada tarpeeksi. Loistavia ja jotenkin "tuorean" olosia kuvia :) Harmi että sää oli vähän kökkö.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moro ja kiitos kuvista. Mikäli paluulentosi lähti 4.12 niin minä olin tulossa tuolla OH-LBS:llä sateisesta Helsingistä. Madeira oli kyllä todella upea paikka. Kentällä kuvaaminen onnistuu muuten ihan jees mutta nuo aloe verat siinä terassilla ovat hieman edessä. Ne hienoimmat valokuvat tuli kyllä itsellä otettua ihan muualta kuin lentoasemalta  :) Olut oli hyvää ja kyllä sitä Madeiraviiniäkin piti pari pulloa ostaa kotiin...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuonnehan se pitää joskus mennä kuvaamaan koneita.. varmasti riittää millit..  :laugh:

Ensin kannattaa tehdä budjettimatka Malmille ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moro ja kiitos kuvista. Mikäli paluulentosi lähti 4.12 niin minä olin tulossa tuolla OH-LBS:llä sateisesta Helsingistä. Madeira oli kyllä todella upea paikka. Kentällä kuvaaminen onnistuu muuten ihan jees mutta nuo aloe verat siinä terassilla ovat hieman edessä. Ne hienoimmat valokuvat tuli kyllä itsellä otettua ihan muualta kuin lentoasemalta  :) Olut oli hyvää ja kyllä sitä Madeiraviiniäkin piti pari pulloa ostaa kotiin...

4.12 oli paluulento joo.

Mulla oli toinen kerta Madeiralla, vuonna 2002 nuo rehut terassilla eivät olleet läheskään noin paljon edessä kuin nyt.

Ensi kerralla saha matkaan :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olipas harvinaisen piristävä setti, kiitos siitä! Kokonaisuus iski pääkoppaan lujaa ja asioita oli selvästikin mietitty niin kuvatessa kuin tänne postatessa  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

OH-LBO:lla mentiin mekin Kanarialle. :) Mikäs oli paikka? 9-11 väliltä?

-Oskari

EDIT: Ja muuten oli hyvät kuvat!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla