Kirjoitettu Joulukuu 23, 2006 Kävin tänään Enontekiön kentällä vähän räpsimässä kuvia. Saldona yksi kone, Air Finlandin kone Kuvat löytyvät tästä linkistä > http://www.pato.1g.fi/kuvat/Lennokkeja/lappi/ Ajatuksena on käydä Kittilässä 26.12 katsastamassa tilannetta. Jos reissu onnistuu lisään kuvia tähän ketjuun. HYVÄÄ JOULUA ! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 23, 2006 Siis lentääkös Air Finland nuilla ruumisarkuilla myös pohjoiseen...?, vai siis chartereita sieltä suoraan etelän lämpöön...? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 23, 2006 Siis lentääkös Air Finland nuilla ruumisarkuilla myös pohjoiseen...?, vai siis chartereita sieltä suoraan etelän lämpöön...? Brittejä kuskasi Lontoon Stanstedista aamulla Enontekiölle ja illalla lähdettiin takaisin: 20:30 London Stansted [ attachment removed ] FIF 1262 21:00 Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 23, 2006 Brittejä kuskasi Lontoon Stanstedista aamulla Enontekiölle ja illalla lähdettiin takaisin: 20:30 London Stansted [ attachment removed / expired ] FIF 1262 21:00 Kiitos, näin se homma etenee...! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 23, 2006 Siis lentääkös Air Finland nuilla ruumisarkuilla myös pohjoiseen...?, vai siis chartereita sieltä suoraan etelän lämpöön...? Ruumisarkku!!!??? Tuohan on upea kone, toisin kuin bussit. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 23, 2006 Ruumisarkku!!!??? Tuohan on upea kone, toisin kuin bussit. Pitkäsäärihän tuo, muistaakseni tuota myös marsuhäkiksi nimitetty, rakkaalla lapsella monta nimeä...?, kuitenkin jos itselläni olisi n. 13 tunnin lento edessä, niin valitsisin kuitenkin jonkun muun koneen kuin B57, jos mahdollista, melko ahtaan näköistä kabiinia, sen mitä työnsä puolesta noissa sisällä käynyt, ulkonäöllisesti en valita koska hyllystä löytyy pienoismallit 1:200 ja 1:400 sekä Air Finlandin ja Finnairin vanhoissa väreissä....? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 23, 2006 Laitathan niitä kuvia suoraan tänne palstallekin, koska tämä on siihen nimenomaan tarkoitettu. Esim. 4-5 kuvaa ainakin tänne, ja nootilla "jos kiinnostaa, niin minun galleriasta voit katsoa lisää". Tietysti mieluiten aina koko sarja suoraan tähän esille. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 23, 2006 Laitathan niitä kuvia suoraan tänne palstallekin, koska tämä on siihen nimenomaan tarkoitettu. Esim. 4-5 kuvaa ainakin tänne, ja nootilla "jos kiinnostaa, niin minun galleriasta voit katsoa lisää". Tietysti mieluiten aina koko sarja suoraan tähän esille. Täytyy pistää tähänkin näytille jahka pääsis eroon tästä gsm/ kannettava viritelmästä. On meinaan pikkasen hidasta hommaa Amadeuksestako tuon Enontekiö-Lontoo tiedot löytyivät? Olen käyttäny sitä niin vähän ja nytki tällä hitaalla yhteydellä. En saanut moista lentoa esiin. Kuulinkohan oikein skannerista, kun siinä Air Finlandiaa käskettiin ottaa yhteyttä Tukholman alueeseen? Taajuus taisi olla 131.050. Vai mikä taajuus tuo onkaan? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 23, 2006 Amadeuksestako tuon Enontekiö-Lontoo tiedot löytyivät? Olen käyttäny sitä niin vähän ja nytki tällä hitaalla yhteydellä. En saanut moista lentoa esiin. Enontekiön kentän sivuilla Lähtevät/Saapuvat listalla tuo oli. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 24, 2006 Kuulinkohan oikein skannerista, kun siinä Air Finlandiaa käskettiin ottaa yhteyttä Tukholman alueeseen? Taajuus taisi olla 131.050. Vai mikä taajuus tuo onkaan? Tuo jakso 131.050 kuuluu Sundsvallin ACC:lle.... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 24, 2006 Joo, allekirjoitan täysin tuon ruumisarkku -nimityksen. Lensin juuri ensimmäistä - ja viimeistä - kertaa Air Finlandilla. Matkana Sharm el Sheikh - Helsinki. En ole edes mikään hirmuisen pitkä (183 cm), mutta siltikään ei noissa penkeissä kerta kaikkiaan pysty istumaan. Vaikka on takapuoli aivan selkänojassa kiinni, polvet ottavat kipeästi kiinni edessä istuvan selkänojaan. Näin, vaikka edessä istuva pitäisi selkänojan pystyasennossa, puhumattakaan, kun kallistaa taakse. Aivan hirveä paikka istua >5h ! Ei enää koskaan !! Arttu Pitkäsäärihän tuo, muistaakseni tuota myös marsuhäkiksi nimitetty, rakkaalla lapsella monta nimeä...?, kuitenkin jos itselläni olisi n. 13 tunnin lento edessä, niin valitsisin kuitenkin jonkun muun koneen kuin B57, jos mahdollista, melko ahtaan näköistä kabiinia, sen mitä työnsä puolesta noissa sisällä käynyt, ulkonäöllisesti en valita koska hyllystä löytyy pienoismallit 1:200 ja 1:400 sekä Air Finlandin ja Finnairin vanhoissa väreissä....? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 25, 2006 Terve Kuulinkohan oikein skannerista, kun siinä Air Finlandiaa käskettiin ottaa yhteyttä Tukholman alueeseen? Taajuus taisi olla 131.050. Vai mikä taajuus tuo onkaan? Tuo jakso 131.050 kuuluu Sundsvallin ACC:lle.... Kuulit Tomi ihan oikein, eli 131.050 on nykyään Stockholm Control (entinen Sundsvall). T: Jani Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 25, 2006 Lontoon päässä oli erään kipparin mukaan niin kova sumu, että siellä täytyi kävelläkin mittarissa... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 25, 2006 Joo, allekirjoitan täysin tuon ruumisarkku -nimityksen. Lensin juuri ensimmäistä - ja viimeistä - kertaa Air Finlandilla. Matkana Sharm el Sheikh - Helsinki. En ole edes mikään hirmuisen pitkä (183 cm), mutta siltikään ei noissa penkeissä kerta kaikkiaan pysty istumaan. Vaikka on takapuoli aivan selkänojassa kiinni, polvet ottavat kipeästi kiinni edessä istuvan selkänojaan. Näin, vaikka edessä istuva pitäisi selkänojan pystyasennossa, puhumattakaan, kun kallistaa taakse. Aivan hirveä paikka istua >5h ! Suosittelen aina hankkiutumaan reittilennoille isoihin yhtiöihin ja ykkösluokkiin. Siellä riittää jalkatilat. Ai lipun hintako? Eihän siitä ollut kysymys, vaan jalkatilasta Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 25, 2006 Njäh... Ne on yleensä täynnä eri ilmailulehtien päätoimittajia, joita lentoyhtiöt lahjovat. Ei siellä viihdy... Arttu Suosittelen aina hankkiutumaan reittilennoille isoihin yhtiöihin ja ykkösluokkiin. Siellä riittää jalkatilat. Ai lipun hintako? Eihän siitä ollut kysymys, vaan jalkatilasta Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 25, 2006 Njäh... Ne on yleensä täynnä eri ilmailulehtien päätoimittajia, joita lentoyhtiöt lahjovat. Ei siellä viihdy... Journalistit ovat lahjomattomia. Jos joku tarjoaa ilmaista matkaa, maksamme siitä täyden hinnan totta kai! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 1, 2007 Pari kuvaa Kittilän kentältä 26.12.2006 Pieneksi jäi saalis. [ attachment removed ] [ attachment removed ] Kuvat kokonaisuudessaan löytyy täältä >> http://www.pato.1g.fi/kuvat/Lennokkeja/lappi/ Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla