Guest Kiwipilot

LHR-BKK-MEL 5.12. - 8.12.2006 (22 kuvaa)

6 viestiä aiheessa

Tämmöistä reissua tällä kertaa, mukaan kuului myös Helsinki - Lontoo- ja Melbourne - Christchurch -legit mistä tosin jäi (kelvolliset) kuvat ottamatta. Tässä nyt kuitenkin jotain matkan varrelta mukaan tarttunutta:

BA:n 744 Bangkokiin

[ attachment removed ]

Vajaa tunti jäljellä

[ attachment removed ]

Parit räpsyt Bangkokista

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

Näkymää "spottaus" -terassilta. Ihan vitsi koko paikka

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

Aurinko nousee Pohjois-Australiassa

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

On se iso maa

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

Savusumua Melbournessa, pahimmat pensaspalot 70:een vuoteen roihusivat ympäri kaupunkia.

[ attachment removed ]

UA:n 744 San Franciscosta laskeutui heti meidän jälkeen

[ attachment removed ]

Emiratesin 777-300

[ attachment removed ]

Tällä Jetstarin A330-200:lla tultiin, siirretty Qantasilta n. kk takaperin. Ei mahtunut sitten millään kuvaan

[ attachment removed ]

Qantasin 767 ja lämpöväreilyä ilmassa

[ attachment removed ]

Virgin Bluen putteja riitti, aivan uskomattomalla tahdilla sisään ja ulos

[ attachment removed ]

Garudan A330-300 Jakartasta

[ attachment removed ]

Air New Zealandin 744 Aucklandista

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

Malaysian 777-200 ja suttuinen lasi

[ attachment removed ]

Tämmöistä tällä kertaa, pahoittelut suttuisista laseista yms. :-[ Mutta oikein hyvää Joulua kaikille :santa:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Terve Juha! Siitä lähdetään että toukokuun puolessa välissä oltaisiin takaisin koto-Suomessa. Toivottavasti on kelit kohdillaan, muutaman kk:n marginaalin varasin loppuun jotta ei tarvis enää kolmatta kertaa tänne matkustaa ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oho kivaa reissusettiä pukkaa.

Olisko lisää kuvia suvarnabhum:ltä? Aika sukka tuo spottauskerros tosiaan jos se sijaitsee noinkin kaukana ikkunoista =/ Miltä kenttä vaikutti muuten? 3kk pitäisi vielä odotella että pääsee itse testaamaan tuota.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olisko lisää kuvia suvarnabhum:ltä? Aika sukka tuo spottauskerros tosiaan jos se sijaitsee noinkin kaukana ikkunoista =/ Miltä kenttä vaikutti muuten? 3kk pitäisi vielä odotella että pääsee itse testaamaan tuota.

...vastatakseni tuohon kysymykseen tästä "ohi" ;) kun siellä just olin... Suvarnabhumilla saa kyllä kuvailtua, mutta vaatii jalkautumista. Tai siis "taksiutumista", kenttä on aika looginen ja helppo kiertää. Itse olin kuvaamassa RWY19R finaalissa, jonne löytää helposti, on lyhyt matka ja pääsee helposti pois, koska takseja kulkee ohi ihan koko ajan.

Kuvia on 19R aamupuoli, kuvaten postinlajittelukeskuksen kupeesta:

871.jpg

Iltapäivällä halusin pitää auringon seljän takana, ja oli siirryttävä, taas taksilla toiselle puolelle. Kiitotien varteen löytää helposti.

867.jpg

Muuten, threadin "omistajalle", hyvä reportaashi, ja hyvä että heitit sen Jetstarsin A330:n sekaan vaikkei "mahtunutkaan", komeet värit!! :o :o :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Miltä kenttä vaikutti muuten? 3kk pitäisi vielä odotella että pääsee itse testaamaan tuota.

Vähän liiankin uudenkarhea kenttä, mikään ei oikein toiminut ennen gate-aluetta, varsinkin valtavassa check-in -hallissa oli koko ajan kaaos päällä. Myös ilmastointi ei toiminut kuin siellä täällä ja se mikä itseäni häiritsi oli valon puute. Hienohan kenttä oli, ehkä jopa liiankin monumentaalinen suomalaiseen makuun. Toivottavasti saavat toimimaan kunnolla, nyt ensimmäisenä mieleen tuli hätiköinti ja hirveä sählääminen. Ja tuo spottausterassai... huh huh...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla