Ville Jalonen

PHP

13 viestiä aiheessa

Olisi ongelmia hieman tuon php systeemin kanssa,osaako kukaan kertoa miten nuo php mainokset suun muut sellaiset saa näkyviin,kun ei viitsisi rukseja katsella.Tässä foorumissa ei ole mitään muuta vikaa muutakun tuo Virtual finnairin lentäjien logo systeemi ei näy,ja senkin ominaisuuksista löytyy jostain tuo php mainittuna.POSKY:n foorumissa ei viitsi edes käydä kun sielä ei muuta olekaan kuin rukseja,tähän malliin

[ Attachment removed / expired ]

Ja tietenkin kaikki apu otetaan ilomielin vastaan

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Toi on jokin IE:n bugi joka oli minullakin jokinaika sitten, ne saa näkyviin kun klikkaat hiiren oikealla ja näytä kuva. En tiedä mistä se johtuu, minulla se korjaantui ihan itsestään

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei onnistu tolla keinolla,siis ei näy sinunkaan lentokonekuvat banneri

Minä näen. Taitaa sinun puolessa olla vikaa?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ongelmasta sen verran vielä lisää että ei siis näy nuo PNG kuvatkaan

Minun bannerini on png kuva, johtuisiko siitä että sinulla on IE 4.x selain joka ei tue png näyttämistä suoraan nettisivulta?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

IE6 minulla on ja sama ongelma ilmenee juuri noissa PHP mainoksissa kun nekään ei näy.Mitä teillä lukee tiedostotyypeissä noista kuvista?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joku sivuissa käytettävä koodi tyyppi,mutta en ole varma kun en oikein niistä mittään tiedä,mutta joka tapauksessa,yksikään mainos sun muu ei näy missä toi php jossain suunnassa vilahtaa.Kerro sinä tietämättömälle mikä toi on.Ja on sillä PHP:llä jotain tekmistä palvelimien kanssa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

PHP on ns. server-side ohjelmointikieli:

http://www.php.net/

Se tuottaa HTML-dokumentteja, ja sitä käytetään esimerkiksi käyttäjien hallintaan, viestien tallentamiseen tietokantoihin, jne. Sillä sinänsä ei pitäisi olla mitään tekemistä ongelmasi kanssa, mutta ehkä IE:lläsi on joku kumma obsessio näyttää väärin kaikki .php-loppuiset sivut.. :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

On sillä PHP:llä paljonkin tekemistä palvelimen kanssa muttei oikeastaan paskan vertaa normaalin webbisurffailijan kanssa. ;)

www.php.net

EDIT: Joonas on selvästikin paholaisen riivaama kun on nykyään noin nopea. :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No teepäs silleen että kuvan päällä hiiren oikeata, ominaisuudet, katot osoitteen ja kopioit sen, sitten liität sen osoiteriville ja katot osaako IE:si näyttää kuvan suoraan silleen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään