Mikko Maliniemi

Taas uusi halpalentoyhtiö Ruotsista Suomen markkinoille

12 viestiä aiheessa

Näitähän satelee kuin sieniä sateella ;D

[ Attachment removed / expired ]

Että hyvää aprillipäivää vaan kaikille :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

HAHAHAHA Toi oli paras mitä oon tähän mennessä nähnyt ;D Tämä oli jo aivan loistava!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Toi voisi olla Hugh Hefnerin oma lentoyhtiö. Tai sitten John Holmes on herännyt kuolleesta ja perustanut flygga yhtiön :o

-kaitsu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voi hyvä mies, olisit antanut ihmisten ihmetellä vähän aikaa, ja sitten vasta paljastaa päivän aprillipila ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Päivän Lauttasaari-lehdessäkin oli lentoyhtiöaiheinen aprillipila.

"PET-AIR aloittaa liikennöinnin"

Yksi lainaus tekstistä:

"Etelän matkaajana olet varmasti huomannut kuinka paikallisille koirille ja eläimille yleensäkin on suotu oikeus vapaaseen liikkumiseen. PET-AIR hoitaa nyt asian puolestasi kuljettaen lemmikkisi etelään, päästää vapauteen ja lennättää kotiin. Paluumatkan lähestyessä olet allekirjoituksesi mukaisesti sitoutunut kunnioittamaan koirasi tahtoa. Mikä se on, tulkitsee Yliopiston eläinlääketieteen koirapsykologian laitos, jolla on lomakohteessa oma edustajansa."

Varmuuden vuoksi tekstin yläpuolella oli punainen otsikko "April News Services" :-[

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tämä ei ole aprillipila, mutta vois hieman verrata tuohon ensimmäiseen "yhtiöön"

http://www.ecstasky.com/

Tuolla minä taidankin lentää seuraavat matkani (jos vaan sais 12000€ jostain) :)

Muista sitten laittaa kuvia sieltä lennolta fsn:n! ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tämä ei ole aprillipila, mutta vois hieman verrata tuohon ensimmäiseen "yhtiöön"

http://www.ecstasky.com/

Tuolla minä taidankin lentää seuraavat matkani (jos vaan sais 12000€ jostain) :)

Kyllä kelpais minullekkin ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään