Guest tomppa82

Hitaudensietokykytesti (OLI: Keskustelua liikenteestä)

20 viestiä aiheessa

Olet oivaltanut, ettei kiirehtiminen välttämättä lisää tehokkuutta liikenteessäkään. Teet tekoja kiireen hallitsemiseksi ja voit esimerkiksi valita sellaisia kulkutapoja, jotka vievät hitaammin perille. Sanavarastoosi ei kuulu sana ’kiire’. Annat toisen ihmisten kulkea rauhassa etkä ärsyynny hitaudesta.

26 points. Eli "viisaasti hidas".

Joskus olen ihmetellyt, kun joillekin samoja Km-lukuja ajaville tuttaville "aina" sattuu ja tapahtuu tien päällä... Itse en oo poro/hirvieläinkolaria ajanut koskaan (kopskops puuta), vaikka niitä elukoita tielle ilmestyy näillä leveysasteilla päivittäin. Sitten on  näitä em. kavereita joilla on "tusina täynnä".

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Splittasin tämän erilleen, kun tähän epäilemättä on hyvät mahdollisuudet tulla vastauksia niin paljon, että originaali topicci olisi harhautunut tuloslistaukseksi...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Öh, en kai minä näin huono ole?  ;D

Malttia opetteleva (16 - 24)

Edit. Oho, olihan ne pisteet sittenki paremmat: Pisteesi: 22/30

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olipas hölmösti laaditut kysymykset.

Todellakin. Kysymysten vaihtoehdoissa tehdään kummallsia olettamuksia tavoista. Monissa ei löytynyt sopivaa vaihtoehtoa vaan oikea olisi ollut yhdistelmä kaikista vaihtoehdoista.

Miksei ole vaihtoehtoa että itse en penkkejä tarvitse mutta ne eivät minua haittaakaan kysymyksessa 9. Enkä kyllä oikein keksi miten teiden varsien ja kauppojen penkit edes vaikuttavat omaan kiireeseen ja hitauden sietämiseen?

Samoin ensimmäisessä kysymyksessä pitäisi olla vaihtoehto. Kuljen omalla autolla koska julkista liikennettä ei ole. Tai siis olishan semmoinen toki tarjolla mutta ei sillä voi töihin mennä kun bussi tulee takaisinpäin jo ennenkuin on päivän tunnit täynnä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

24/30 ja ihan rehellisesti vastasin noihin kysymyksiin...tosin olihan nuo kysymykset osittain ainakin varsin typerästi tehty.  ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

24/30 eli malttia opetteleva. "Olet osittain tahtomattasi mennyt mukaan kiireiseen liikkumisen tapaan liikenteessä. Tiedostat kuitenkin, että maltti on valttia liikenteessä ja olet valmis käyttämään matkoihisi enemmän aikaa, jos se lisää turvallisuutta."

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään