Arne Wallen

Restaurointi

10 viestiä aiheessa

Eli vanhaan muistiin pätkähti vuosien takainen lehtijuttu jota en varastoista löydä,joku porukka aikuisia herrasmiehiä restauroi jotain vanhaa lentokonetta.

Paikka oli Päijänteen itäpuoli,mukana oli eräs Malmillakin aikanaan toiminut lentoasentaja,taisi olla helikopterijussillakin mukana matkassa joskus.

Rakentaminen tapahtui jossain navetan ylisillä tms.paikka,Sysmä tai Asikkala voisi olla mahdollisia.

Muistaako/tietääkö kukaan miten projektin kävi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei mitään käsitystä.... Mutta itse yhdistäisin tuon navetan vinti uudisrakenteiseen PIK-15 koneeseen... Muistelen jostakin tällaisesta projektista lukeneeni jonkin lehtijutun joskus... ???

Juha.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No Seppoa juuri tarkoitin,onko mitään tietoa tuosta projektista,mielestäni oli kyllä vanhan korjaamisesta kyse,saatan toki muistaa päin honkia,harvoin näin mutta joskus.  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Samainen kaveri, helikopterimekanikko, Ilmakarin Seppo, rakensi Malmilla VW-Hiekkakirpun ja upean Volvon.

Tämän nimisen herran olen tavannut vuosia sitten käydessäni katsomassa Sysmässä siellä rakenteilla olevaa PIK-15 Hinua. Projektin nykytilasta ei ole mitään tietoa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nämähän olivat mukavia uutisia. Komosen Eero soitteli minulle jokunen vuosi sitten, ja silloin olin ymmärtävinäni, että koneen tekijät olivat kaikonneet ja homma jäänyt yksin Eerolle. Vai että oikein hallin väsäsivät. Pitänee suunnata lentsikan keulaa Vesiksen suuntaan ja käydä katsomassa uutta hallia ja tiedä jos vaikka sattuisi bongaamaan Sehinunkin  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ilmakarin Sepe kävi Malmilla syksyllä moikkaamassa. Kertoi noista projekteista.

Sepe oli innoissaan, siksi on pirteän ja terveen oloinen. :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitos teille,eli muistin sittenkin ketuilleen,kyse oli siis uudisrakennuksesta,jos tapaatte Sepon sanokaa tervissii.

Lähden muuten Kuusamoon joten olen hetken hukassa täältä.

HYVÄÄ  UUTTA VUOTTA

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään