Kirjoitettu Tammikuu 3, 2007 Tulipa pitkästä aikaa käytyä EFHK:n pohjoispuolen kuvauspaikoilla. Harmaassa aamussa sai sentään katsella Tupolev-koneita oikein kunnolla. Entinen Pulkovo, nykyinen Rossija. TU-154M tunnuksella RA-85204 saapuu aamuhämärässä. [ attachment removed ] Väliin kentän vakiovieras eli West Air Europen ATP tunnuksella SE-LGZ. [ attachment removed ] Ahaa, lisää kolmereikäisiä [ attachment removed ] UTair-yhtiön RA-85727 rullaa lähtöpaikalle. Yhtiö on antanut koneelle nimen Konstantin Luzhnetsky, "First Chief of the Tyumen Civil Aviation Department by order of the Civil Aviation Minister of the USSR in February 1967". Koneen lentoonlähdössä huomio kiinnittyi todella loivaan nousukulmaan, mahtoi olla kova kuorma päällä ? [ attachment removed ] Kuinka ollakaan kameran eteen ilmestyi myös Finnairin uusin, ensimmänen E190 OH-LKE. [ attachment removed ] Lopuksi perusbussikuva, kun aurinko pilkahti hetkeksi esiin ja valo oli hieno. [ attachment removed ] Kahviosta näkyi myös kolmaskin TU-154, "mineraalivesi-yhtiö" eli KMV mutta se oli liian kaukana , toivottavasti joku sai siitäkin kuvia. Sellaista tänään. Sävyt saattavat olla hieman hakusessa kun tietokonetta on jouduttu rakentamaan uudestaan, haukkukaa jos on tarvetta Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 3, 2007 haukkukaa jos on tarvetta Ei kun kehutaan. Mukava nähdä sinultakin pitkästä aikaa toimintakuvia. (jos grobia ei lasketa ) Edit: Oho! Rossiya tuli 22R:lle. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 3, 2007 sult puuttui tuosta sarjasta tämä KMV. [ attachment removed ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 3, 2007 Ei kun kehutaan. Mukava nähdä sinultakin pitkästä aikaa toimintakuvia. (jos grobia ei lasketa ) Edit: Oho! Rossiya tuli 22R:lle. Kaikki tulivat (ainakin) aamupäivän..... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 3, 2007 Kauankohan kestää ennenkuin kaikki Pulkovon koneet on saatu Rossijan väreihin. Aika hitaasti on tähänmennessä edetty. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 3, 2007 Koneen lentoonlähdössä huomio kiinnittyi todella loivaan nousukulmaan, mahtoi olla kova kuorma päällä ? Se loiva nousukulma on venäläisten tavaramerkki. Siellä saa usein selvityksen 300:n metriin ja tutkalla lisää. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 3, 2007 Piti sitten lainata koko viesti kuvineen. Kaikenlaista tuolla kentällä näköjään pyörii, mutta ei kauheasti kiinnosta harmauteen mennä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 4, 2007 Piti sitten lainata koko viesti kuvineen. Tuollaisia varten on myös tuo Report to Moderator-nappula. Sitä kun painaa ja kertoo, mikä mättää, niin kyllä sen kohta joku korjaa Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla