Jani Salo

operaattorilogo pois ?

18 viestiä aiheessa

moi

Saakos mistään wap:lla imuroitua ilmaisen tyhjän elisa logon 3220 nokialaiselle ? Tällä kun ei pysty niitä maksullisia tyhjiä logoja tekstiviestillä ostamaan.

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu tiedän että kysyit että mistä sais ladattua tyhjän logon, mutta oletkos katsonut asetuksista, että saiskos ton logon pois jotenkin asetuksista.  ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu tiedän että kysyit että mistä sais ladattua tyhjän logon, mutta oletkos katsonut asetuksista, että saiskos ton logon pois jotenkin asetuksista.  ???

Eipä saa sitä pois asetuksista.

WAP:a voi käyttää mutta niitä ns. palvelutekstareita ei voi lähettää.

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

WAP:a voi käyttää mutta niitä ns. palvelutekstareita ei voi lähettää.

Kokeilepa tätä

Poista operaattorilogo näkyvistä:

Lähetä tekstiviesti GSMLOGO POISTO numeroon 17231 (0,65€, Nokian puhelimet)

http://www.f1-forum.fi/mobiili/taustakuvat/

Käsittääkseni nuo kaikki lyhytnumerot ovat palvelunumeroita? Poislukien tietysti operaattorin asetustsydeemit.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

moi

Ei onnistu lähetys niihin 17 -alkuisiin numeroihin. Eli jossain pitäisi päästä WAP:lla hakemaan tyhjä logo puhelimen näytölle.

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ruinaa joku kaveri tilaamaan tyhjä logo sinulle jostain palvelusta jolla on tilaa kaverille- mahdollisuus. Saakohan perinteisiä logoja edes ladattua wapista? 

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mites olis vaikkapa 10px*10px transparentti kuva .png -muotoisena? Toimii ainakin siemens S45, S55, S65 ja muutamassa vanhemmassa noksussa, joihin on kokeiltu. Eikä maksa mitään..  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos olen oikein käsittänyt, niin haliuat tyhjän taustakuvan kännykkääsi. Kyllä mun mielestä nokia teinissä pystyy asetuksista säätään sen logon pois...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä mun mielestä nokia teinissä pystyy asetuksista säätään sen logon pois...

Näin sanotaan 3220:n käyttöohjeissa:

Verkon tunnus — Voit asettaa verkon tunnuksen näkyviin tai piiloon. Tämä valikko

näkyy himmeänä, jos puhelimeen ei ole tallennettu verkon tunnusta. Tietoja

verkon tunnuksen saatavuudesta saat verkko-operaattorilta tai

palveluntarjoajalta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kysytään tässä samassa, että mitenkäs saisi Sony Ericsson k750i puhelimesta operaatttorin logon pois. Mieluiten ilmaiseksi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kysytään tässä samassa, että mitenkäs saisi Sony Ericsson k750i puhelimesta operaatttorin logon pois. Mieluiten ilmaiseksi.

Kokeiles vaikkapa:

asetukset - näyttö - muokkaa linjatunn. (tms.) Oli tuo ladattava käyttöohje 'hieman' puutteellinen.. Käyttöohjeisiin kannattaa yleensä tutustua vaikka ne onkin (yleensä) painettu paperille ja niitä pitää käsin selailla ilman tietokonetta.  ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
asetukset - näyttö - muokkaa linjatunn. (tms.) Oli tuo ladattava käyttöohje 'hieman' puutteellinen.. Käyttöohjeisiin kannattaa yleensä tutustua vaikka ne onkin (yleensä) painettu paperille ja niitä pitää käsin selailla ilman tietokonetta.  ::)

Hehe, äläs ny Ari. :)  En kyllä löytäny tuollaista "muokkaa linjatunnusta" tms. Voisitko vielä itse tarkistaa kännykästäsi ja kertoa mistä sen logon saa pois.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hehe, äläs ny Ari. :)  En kyllä löytäny tuollaista "muokkaa linjatunnusta" tms. Voisitko vielä itse tarkistaa kännykästäsi ja kertoa mistä sen logon saa pois.

:) Hieman paha mun on tarkistaa, kun en omista kyseistä mallia.. Tuntuis kyllä hullulta, ettei noin uudesta kapulasta sais logoa pois. Omissa edellisissä puhelimissa ei ole ollut operaatorilogo näkyvissä tällä vuosituhannella... (Nokia 3210, 6310, Siemens M35i, S45, S55, S65) Nykyinen kalikka ei sellaista edes halua näyttää. (Qtek S200)  ::)

--

Ari

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään