Guest Keinkai

CD asema ei toimi. Mitä tehdä?

8 viestiä aiheessa

Terve,

Minulla on Fujitsu Siemens Scaleo P tietokone. Minulla on ongelma Cd aseman kanssa. Kun laitan jonkun Cd:n koneeseen niin se ei tunnista sitä. Ainoa Cd nikä toimii on Flight Simulator 2004. Olen tarkistanut että Cd:t ovat kunnossa. Mitä pitäisi tehdä. Pitäisikö viedä korjaukseen vai voisiko sen korjata kotona?

Kiitos kaikille vastanneille!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

kuinkas vanha asema on kyseessä?? Onkos sinulla CD:n linssin puhistus cd:tä? Itsellä taannoin vuosina yks ja kaksi samanlaisia ongelmia ja tuo puhdistus CD auttoi asiaan.

Tosin nykyään saa halvalla DVD/CD kombo asemia joten kannattaa pohtia sellaisen hankkimista.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tosin nykyään saa halvalla DVD/CD kombo asemia joten kannattaa pohtia sellaisen hankkimista.

Vieläkö tuollaisia myydään  :o (kannattaa ostaa...?) kolmella kybällä saa DVDpolttimen ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vieläkö tuollaisia myydään  :o (kannattaa ostaa...?) kolmella kybällä saa DVDpolttimen ;)

Kyllä noita saa.... verkkokaupallakin näyttää olevan myynnissä. Tosin ovat hämäävästi kohdassa DVD-ROM asemat :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo olen kokeillut puhdistus CD:tä eikä sen jälkeen ole toiminut. Kone on about yli vuoden vanha.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo, CD-asema on niinb perusjuttu, ettei oikein kykene olemaan toimimatta jos on ehjä ja johdot kunnolla kiinni. Ei tosiaan nykyaikainen DVD +/- RW -asema maksa monbta kymppiä, joten muita tuskin kannattaa harkita.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään