Jani Nissi

Hyvä tikipoksi ~100€?

11 viestiä aiheessa

Jos kerran ihan perusboksia kaipaat, niin Humax on kehuttu ja tykkään kyllä itsekin, että hyvä ja helppo vehje se on. Äitimuorille hankin semmoisen. Handania aika lailla haukutaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos haluat ihan perusdigiboxin niin älä haaskaa noin paljon rahaa siihen, mulla on ollut käytössä tarjousboxi jo pari vuotta, maksoin siitä 34.90, ajaa täysin asiansa ja löytyy jopa Conax-korttipaikka. Aattelin laittaa sen tuohon toiseen telkkariin kunhan digiaika tulee, ja ostan sitten kunnon tallentavan boxin normaalikäyttöön

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Täältä vielä kolmas ääni tuolle samaiselle Humaxille, vuoden on jo hyrissyt luotettavasti tv:n kaverina, mukava käyttääkin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mä ainakin tarkoitin tätä ;D

Meillä on alakerran JVCssä tuo kiinni, ja oli kyllä erittäin HUONO ostos. Lähetys pätkii jatkuvasti, ja välillä koko perhanan boxi lakkaa toimimasta, eikä näytä mitään kanavia jne jne jne... :thmbdn:  Uuden osto on siis edessä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Topfieldille täyttä plussaa. Kotosalta löytyy Topfieldi, ei kylläkään tuo näyttämäsi malli vaan se TF5100PVRc malli. Todella monipuolinen ja toimii täydellisesti.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Gigantista sai joulun alla sadan euron digiboksin yhdellä eurolla, kun teki laajakaistasopimuksen

Soneran kanssa. No minä tein ja siirryin Elisalta Soneraan.

Se kävi mukavasti, kun mulla on sähköposti MBnetissä, niin mikään ei muuttunut.

Seuratkaa tarjouksia.

Tuossa boksissa on myös conax kortinlukija, niin voi  seurata kuinka Kimi ohittaa

Alonson ja hajoneen mersun. . .

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään