Kirjoitettu Helmikuu 23, 2007 Mikä siinä Nasussa nyt niin säälittävän näköstä on? Sympaattisia kulkuneuvoja joilla oli mukava täryyttää silloin tällöin! Tosin ei kyllä mehtässä paljoa kiinnosta ajella kun telat tippuu jatkuvasti, mutta sitähän varten ne tekakuskit on, että ne saa rassata niitä paikalleen Heh, no ovathan ne aika sympaattisenkin näköisiä. Piskuisia menijöitä kuitenkin... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 23, 2007 Tietääköhän kukaan että mikä tuo savupiipuntapainen putki on tuossa Lantikan moottorissa oikealla puolella? Noita näkee paljon Vekarallakin... Ai teillä päin sanotaan Defenderiä Lantikaksi. Meillä päin Lantikka tarkoitti Land Cruiseria. Niitä ***tun rumia hirveitä tehottomia paskoja. Luojan kiitos ei ikinä ollut yhtään ajoa Defenderillä. Oli se vaan niin hirveä vehje ajaa. Ei siitä pitänyt kukaan Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 23, 2007 Tjooh... Kerran 2,5 vrk yhtämittaa Nasua ajaen sympatiat karisivat siinä ensimmäisen vuorokauden puolessa välissä... Arttu Mikä siinä Nasussa nyt niin säälittävän näköstä on? Sympaattisia kulkuneuvoja joilla oli mukava täryyttää silloin tällöin! Tosin ei kyllä mehtässä paljoa kiinnosta ajella kun telat tippuu jatkuvasti, mutta sitähän varten ne tekakuskit on, että ne saa rassata niitä paikalleen Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 23, 2007 Heh, Vekaralla kyllä kuulee pelkästään tota Defenderiä ja itsekin käytän sitä nimeä kyseisestä autosta. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 23, 2007 Tjooh... Kerran 2,5 vrk yhtämittaa Nasua ajaen sympatiat karisivat siinä ensimmäisen vuorokauden puolessa välissä... Arttu Rajansa toki kaikella. Eihän sitä yliannostusta passaa ottaa Mukava sillä oli semmosia kilometrin parin lenkkejä ajella kun käytti tankilla, ajeli katsastusjonoon, huoltojonoon tai jotakin muuta. Säästyin kyllä onneksi pitemmiltä reissuilta. Bankku kyllä oli ehkä vähän vielä hauskempi vekotus. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 2, 2007 Tänään selvisi että tämä poika selviää kuudella kuukaudella Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 2, 2007 kaikki 6kk miehistö miehet ovat vässyköitä ... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 3, 2007 Ja kaikki 9kk ja 12kk miehet ovat vain kateellisia kun itse olivat niin tyhmiä että suostuivat jäämään yliajaksi. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 3, 2007 Tai sitten eivät..en edelleenkään vaihtais mihinkään niitä 12kk mitkä vietin armeijassa.. En vaihtaisi minäkään...hienoa aikaa se pidemmän päälle oli 8) Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 3, 2007 Ja kaikki 9kk ja 12kk miehet ovat vain kateellisia kun itse olivat niin tyhmiä että suostuivat jäämään yliajaksi. Yheksästä kuukaudesta se loppu 6 kun tuli tehtyä "oikeeta" hommaa siellä niin ei se ees pahanakki ollut. Parasta oli kun oli pieni saari ja pieni keittiö Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 3, 2007 Puolen vuoden miehet on kävässy armeijassa, 12kk miehet on käyny armeijan, ero on siinä. Eipä ole 6kk miehillä mitään varaa läpytellä Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 3, 2007 Puolen vuoden miehet on kävässy armeijassa, 12kk miehet on käyny armeijan, ero on siinä. Eipä ole 6kk miehillä mitään varaa läpytellä Ja itse olin Vekaralla 12kk ja kertaakaan en armeijaa nähnyt missään. Pelkän lasten leikkikoulun. Kyllä suoraan sanottuna sääliksi käy niitä, jotka uskovat sen kaiken propagandan mitä siellä syötetään. Etenkin, kun olin periaatteessa vapautettu varusmieskoulutuksesta puolen vuoden ajan ja pyörin lähinnä kapiaisten kanssa, joten pääsin näkemään sitä touhua vähän siltä kantilta. Ja voi jumalauta, kuinka te voitte uskoa sen paskan ja olla sitä mieltä että siellä on hienoa, kun kapiaiset ittekin nauraa koko touhulle ja myöntää että yhtä vitun lasten leikkiä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 3, 2007 En nyt vaan viitsinyt jäädä sinne enemmäksi aikaa kun on mahdollisuus päästä puolella vuodella Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 3, 2007 125 kuulostaa hyvältä tänään TJ 0 8) Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 6, 2007 Tetsarihan on mitä mainioin aurinkotuoli. [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 6, 2007 Tetsarihan on mitä mainioin aurinkotuoli. Käydäänkös tuolla Ilmavoimien TK:ssa myös tosiaan leikkimässä tuollaisia puistoleikkejäkin? edit, mk: kuva pois lainauksesta Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 7, 2007 Niko hyvä, sissi lepää ja ruokailee aina kun on siihen mahdollisuus... JK: Ai niin Joona: TJ0 noin 8512 päivää sitten Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 7, 2007 Käydäänkös tuolla Ilmavoimien TK:ssa myös tosiaan leikkimässä tuollaisia puistoleikkejäkin? Jep, maaliskuun viimeinen viikko oltiin ulkona leikkimässä sotaa ja opettelemassa ryhmän johtamista -LTeknAukin nurmiporaosuus. Seuraava leiri onkin sitten vasta toukokuun lopussa. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 7, 2007 Niko hyvä, sissi lepää ja ruokailee aina kun on siihen mahdollisuus... Niinkö, itse tosiaan luulin että Ilmavoimissa lennetään lentokoneilla?, Itse kun en ikinä ole armeijaa käynyt, vain laivastossa melkein 11 v, ja siellä liikuttiin laivoilla. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 7, 2007 Mikä takki tuossa on oikeen käytössä? Ei näytä tavalliselta ysiykkösen takilta. Ja missäs on kypärä ja sirpaleliivi? ja ase? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 7, 2007 Mikä takki tuossa on oikeen käytössä? Ei näytä tavalliselta ysiykkösen takilta. Ja missäs on kypärä ja sirpaleliivi? ja ase? Asukokonaisuus on mallia m62. Antti Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 7, 2007 Ja missäs on kypärä ja sirpaleliivi? ja ase? Sirpaleliivi, turhaa hifistelyä... Sisillä on sotimisvarustus jalkojen juuressa, mutta kuvan ulkopuolella. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 7, 2007 Mikä takki tuossa on oikeen käytössä? Ei näytä tavalliselta ysiykkösen takilta. Ja missäs on kypärä ja sirpaleliivi? ja ase? M62. Poistui käytöstä viime syksynä. Mitä noi loput varusteet on, mistä puhut? Ase mulla oli 6kk tauotta loma-asevarastossa. Kerran otin ulos sinä aikana ja laitoin öljyä kun oli eka 4kk ilman öljyä siellä. Turha kapistus sekin ja helpommalla pääsee kun pitää sen varastossa lukkojen takana koko ajan. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Huhtikuu 7, 2007 Niko, kyllähän laivastossakin levätään mutta "aseen"sisässä! Sama tilanne ilmavoimissa. Itsekkin olin naljailla aseen puuttumattomuudesta mutta oikeassa nurkassa näyttää sakolaisen putki-ihanuus näkyvän... Asepuku on mallia 62. Se ei ole mihinkään hävinnyt ja tuskin lähimpiin vuosikymmeniin häviääkään. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla