Peter Lord

Malmilta Jyväskylään tänään

4 viestiä aiheessa

Siirrän Senecan tyhjänä tänään Malmilta Jyväskylään.  Jos taivaalle tekee mieli, niin kyytiin mahtuu 3 (no cost) mutta paluukyyti Jyväskylästä on omalla vastuulla.

Lähtö noin 16.30 Malmin hallin edestä (OH-NBE).

Jos kiinnostaa, laita priva.

Peter

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Peter on kyllä mukava kun tälläistä tarjoaa, sääli että itse ei pysty Malmi juttuihin reagoimaan täältä matkojen päästä, muuten oltaisiin tyrkyllä... joktap :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mites kävi, Peter, pääsitkö ollenkaan lähtemään? Olin kentällä 1600 aikaan ja ainakin tuolloin vallitsi aikamoinen sumu..

ps. oli mukava tavata sunnuntaina

//Mika

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jo vain, sää oli kuin morsian. Ei yhtä kaunis mutta yhtä ko***a.  8) (ai veljet kun mää oon sit hauska)

Monimoottorikoneen lentoonlähtöminimi (sää) on tietyin edellytyksin pienempi  kuin laskeutumisminimi. Ts. monimoottorisella koneella voi nosta ilmaan Malmilta säässä, jossa sinne ei voi lasketua. Tietyin edellytyksin, siis.  Tänään klo 1635 LT pystynäkyvyys ja OVC oli 100 ft, vaakanäkyvyys taas kai ainakin 2000 m.

Pelottavin vaihe tälläkin kertaa oli rullaaminen Bravoon tihkusateessa kun ei oikein kunnolla nähnyt eteenpäin.  Sen jälkeen taas sitten seikkailu jatkui 'business as usual'. 

Seikkailu jatkuu huomenaamulla kohti Brommaa isommalla miehityksellä. 

Tällä tietoa siirrän NBE:n Jyväskylästä Malmille tyhjänä torstaiaamuna noin klo 8.00 paikallista.  Eli jos on innokkaita ....

Peter

PS. Ja kyllä, ilo oli ihan minun puolellani sunnuntaina. On hienoa tavata alan miehiä livenä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään