Guest TuominenJere

FL Studio oppaita missään?

9 viestiä aiheessa

Moi

Olisiko kenelläkään tietoa oppaista FL Studio musiikinteko ohjelmaan? Tarvitsisin pikaisesti erilaisia oppaita kun pitäisi kaverille tehdä musiikkia. q=)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itseasiassa en ole ostanut tuota. Serkulta sain lahjaksi kun sellaista olin hinkunut. Voin vaikka huomenna kysäistä serkulta, että mistä hän tuon osti. Demon saa netistä joka on myös ihan suht hyvä. Vähemmän valikoimaa kuin kok. versiossa.

Tuolt voi ostaa mut hinnat hipoo tähtiä.  :thmbdn:

http://www.carbonmusic.fi/engine.cgi?sivu=luettelo3&paaryhma=software&merkki=FL_Studio&luokka=tuotteet

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei kannata ostaa livenä mistään puodista laatikkoversiota. Siihen ei kuulu kuin yksi ilmainen versiopäivitys (esim. 6.x -> 7.X)  Halvemmalla pääsee kun ostaa ladattavan version. Siihen kuuluvat ikuiset ilmaiset päivitykset. Löytyypi täältä: http://www.e-officedirect.com/FLStudioOrder/documents/160.html

Tuo XXL pitää sisällään kaikki tilaushetkellä FLStudiolle tehdyt lisäosat (pluginit) ja on halvempi kuin pelkän perussoftan ja kaikkien lisäosien ostaminen erikseen.

Jytää kehiin.

Tomi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei kannata ostaa livenä mistään puodista laatikkoversiota. Siihen ei kuulu kuin yksi ilmainen versiopäivitys (esim. 6.x -> 7.X)  Halvemmalla pääsee kun ostaa ladattavan version. Siihen kuuluvat ikuiset ilmaiset päivitykset. Löytyypi täältä: http://www.e-officedirect.com/FLStudioOrder/documents/160.html

Tuo XXL pitää sisällään kaikki tilaushetkellä FLStudiolle tehdyt lisäosat (pluginit) ja on halvempi kuin pelkän perussoftan ja kaikkien lisäosien ostaminen erikseen.

Jytää kehiin.

Tomi

no juu mutta eipä FL:n omilla plugineilla pitkälle pötkitä. olen tehnyt kaikki pluginit itse joita käytän

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Plugins

2. Sytrus

3. DirectWave

4. Slayer 2

5. BeatSlicer

6. BeatCreator

7. Soundfont player

8. SimSynth Live

9. WASP

10. DX-10

11. DrumSynth Live

12. SimSynth Standalone

13. FX Panel

14. CM Vocoder

15. VideoPlayer

No jos nämä kaikki olet paremmaksi laittanut niin minä ostan tältä istumalta ne sinun tekemät pluginit - riittääkö 150 euroa?

Tomi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Plugins

2. Sytrus

3. DirectWave

4. Slayer 2

5. BeatSlicer

6. BeatCreator

7. Soundfont player

8. SimSynth Live

9. WASP

10. DX-10

11. DrumSynth Live

12. SimSynth Standalone

13. FX Panel

14. CM Vocoder

15. VideoPlayer

No jos nämä kaikki olet paremmaksi laittanut niin minä ostan tältä istumalta ne sinun tekemät pluginit - riittääkö 150 euroa?

Tomi

olen tehnyt kaikki pluginit itse joita käytän
;)

no ei mutta esim. konemusaa ei edes kannata yrittää tehdä vakio-plugineilla :/

erittäin hyviä lisäosa-pluginejahan ovat z3ta+, vanguard, v-station......

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oukkei, minä jorisin näistä XXL-paketin plugineista ja sinä niistä vakiopaketin härpäkkeistä. Niillähän ei kovin pitkälle pötkitä - näin on joku joskus sanonut.  ;)

XXL-pakettiin kuuluva Sytrus kilpailee kohtalaisen tasaväkisesti Z3tan kanssa. Edelleen olen sitä mieltä että kannattaa ostaa netistä tuo XXL-paketti jos lähtee ihan nollasta liikkeelle.

Millä olet tehnyt nuo kotipolttoiset pluginit?

Tomi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään