Kirjoitettu Tammikuu 15, 2007 Muutema karsee vastavalo kuva :'( D-AILE [ attachment removed ] SP-LGH [ attachment removed ] Mitähän tälle on tapahtunut kun oli parkissa 22R reunassa? OH-AEM [ attachment removed ] [ attachment removed ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 15, 2007 Tunnelmakuvia, kiitän. Tuosta AEM:sta sen verran että ainakin näyttää kaataneen kiitotien opastekyltin Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 15, 2007 Ostaisivat kunnon gulffeja niin ei tarvis huolehtia osuuko kylttiin vai ei Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 15, 2007 Joko se Aero on "ulkoistamassa" Atraimiaan, kun näyttää olevan ainakin yksi albiino tuolla plattan laidalla? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 15, 2007 Joko se Aero on "ulkoistamassa" Atraimiaan, kun näyttää olevan ainakin yksi albiino tuolla plattan laidalla? Taitaa olla kax niitä kuvassa kun oikeen tarkkaan katsoo ! Menossa ilmeisesti venäjälle huollon jälkeen ... vai ?? Toinen tais olla Alitalia expressin vanha ! ? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 15, 2007 Joko se Aero on "ulkoistamassa" Atraimiaan, kun näyttää olevan ainakin yksi albiino tuolla plattan laidalla? Taitavat olla ne Ex-Alitalia ATR:ät jotka olleet jonkunlaisessa huollossa ja koelentoja vaille... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 15, 2007 Ovat nelikakkosia ja tosiaan menossa Venäläiselle UTairille. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 15, 2007 Tuli muuten mieleen, minkälaisia kutsutunnuksia tuo Jetflite käyttää? Tarkoitan siis, ovatko ne tyyliin "Jetflite one", vai joku normaalimpi "Jetflite one two three"? EDIT: Kiitoksia irkkiväelle vastauksesta :-) Ja jos siis jotain muitakin kiinnostaa niin ihan tuo pidempi versio on käytössä. En tiedä miten tarkkaan olet saanut Jetfliten radiokutsuista tietoa, mutta kerrotaanpa vielä tässä systeemi, joka tuli käyttöön joskus 90-luvun alkupuolella, ja on (tietääkseni) edelleen käytössä: Kutsun ensimmäinen numero on konekohtainen, ja kaksi viimeistä on kuukaudenpäivän numero. Eli tänään jonkun koneen kutsu olisi JEF215, huomenna sama olisi 216 jne. En osaa sanoa mikä kone kulkee milläkin numerolla, mutta tuo on periaate. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 15, 2007 Toinen ATR on OH-KRB kokovalkoisena. ATR-42 on I-NOWT Antti Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 15, 2007 En tiedä miten tarkkaan olet saanut Jetfliten radiokutsuista tietoa, mutta kerrotaanpa vielä tässä systeemi, joka tuli käyttöön joskus 90-luvun alkupuolella, ja on (tietääkseni) edelleen käytössä: Kutsun ensimmäinen numero on konekohtainen, ja kaksi viimeistä on kuukaudenpäivän numero. Eli tänään jonkun koneen kutsu olisi JEF215, huomenna sama olisi 216 jne. En osaa sanoa mikä kone kulkee milläkin numerolla, mutta tuo on periaate. Ainakin finski lentelee/lenteli tässä vähän aikaa sitten Arlandaan kutsulla 655N. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 15, 2007 Ainakin finski lentelee/lenteli tässä vähän aikaa sitten Arlandaan kutsulla 655N. Tässähän siis on kysymys nimenomaan Jetfliten kutsuista. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 15, 2007 En tiiä oliko tää jo täällä mutta kertaus on opintojenäiti http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Bisnesjetti+osui+kent%C3%A4n+opastekylttiin/1135224329874 Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 15, 2007 En tiiä oliko tää jo täällä mutta kertaus on opintojenäiti http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Bisnesjetti+osui+kent%C3%A4n+opastekylttiin/1135224329874 Yleisellä puolella: http://www.flightforum.fi/discussion/index.php/topic,61664.0.html Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 15, 2007 Toinen ATR on OH-KRB kokovalkoisena. ATR-42 on I-NOWT Antti Joulun allahan tuossa nakotti kaksi kokovalkoista nelikakkosta Italian kilvissä. Lähettelin niistä joitain fotojakin. Tilanne lienee siis muuttunut. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 15, 2007 Joulun allahan tuossa nakotti kaksi kokovalkoista nelikakkosta Italian kilvissä. Lähettelin niistä joitain fotojakin. Tilanne lienee siis muuttunut. Ainakin perjantaina oli 7-hallin edessä 2 Italian rekkarissa olevaa 42:ta ja 1-hallin edessä ES-KRB, kaikki valkoisina. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 15, 2007 Ainakin finski lentelee/lenteli tässä vähän aikaa sitten Arlandaan kutsulla 655N. Osloon Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 15, 2007 En tiedä miten tarkkaan olet saanut Jetfliten radiokutsuista tietoa, mutta kerrotaanpa vielä tässä systeemi, joka tuli käyttöön joskus 90-luvun alkupuolella, ja on (tietääkseni) edelleen käytössä: Kutsun ensimmäinen numero on konekohtainen, ja kaksi viimeistä on kuukaudenpäivän numero. Eli tänään jonkun koneen kutsu olisi JEF215, huomenna sama olisi 216 jne. En osaa sanoa mikä kone kulkee milläkin numerolla, mutta tuo on periaate. Entäs vaihtuuko JF:n kutsu paluulennolle, kuten reittifirmoissa? Vai ajellaanko koko päivä aina samalla kutsulla? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 16, 2007 Entäs vaihtuuko JF:n kutsu paluulennolle, kuten reittifirmoissa? Vai ajellaanko koko päivä aina samalla kutsulla? Koko päivä samalla, elleivät ole ihan viime aikoina muuttaneet systeemiänsä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla