Kirjoitettu Tammikuu 16, 2007 Kuvat ei mitään kovin kummosia ole, mutta toivottavasti kelpaavat. Palaute kelpaa aina... 747 edestä... [ attachment removed ] ja sivulta.. ei taho toi 18-55mm objektiivi oikein riittää.. [ attachment removed ] Kaikki ovat tämän nähneet, mutta laitan silti... a300 [ attachment removed ] Kehno sää teki kuvaamisesta kanssa pikkasen haasteellista... :- Noh opettelua vielä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 16, 2007 Ihan hyviä kuviahan nuo ovat. Olen kyllä samaa mieltä, että ei se 18-55 mm riitä, tosin näissä kuvissa ei haitannut. Jos joku heittäisi ylimmäräisen kuussasatasen minulle, niin ostaisin Canonin 70-300 millisen. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 16, 2007 Multa jäi tuo Jumpo kuvaamatta, vaikka paikalla olin. Aikataulusyistä ja myös siitä, että kello 12.00 vaihtui ilmeisesti kello 15-> lähtöajaksi tai jotain.... Mene ja tiedä, no se oli vaan Jumbo Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 16, 2007 Kaikki ovat tämän nähneet, mutta laitan silti... a300 Ja aina yhtä komeahan se onkin.... T: Mika Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 21, 2007 Komeita kuvia oot räpsinyt. Eilen yritin metsästää tuota TNT:n konetta mutta vain tuo cessna oli paikalla. Otin sitten kukkulalta muita koneita jotka olivat hieman pidemmällä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 21, 2007 Eilen yritin metsästää tuota TNT:n konetta mutta vain tuo cessna oli paikalla. TNT, DHL ja UPS lentävät Helsinkiin vain maanantaista perjantaihin. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 21, 2007 Selvä. Koitan sitten toinen päivä kuvailla TNT:tä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla