Marko Karvinen

Urban exploration

7 viestiä aiheessa

Tuli mielen kun selailin ketjua noista vanhoista kentistä, että onko täällä immeisiä jotka ovat kiinnostuneet tuosta UE:stä, eli hylättyjen teollisuusrakennusten, asuintalojen yms. tutkimisesta? Itse olen tehnyt sitä joskus -90 -luvun puolen välin kieppeillä ammatikseni museoviraston töissä, sen jälkeen  exploraatio on jäänyt vähän taka-alalle, mutta nyt viimeisen parin vuoden aikana on tullut seurattua ahkeraan alan foorumeita ja itsekin jotain pienimuotoista tullut käytyä katsomassa

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuolla Kemiön Mjösundissä/Sändössä tiilitehtaan vieressä on vanha työntekijöiden rakennus kuulemma siellä portaat pettäviä ja lasinsiruja lattialla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuolla Kemiön Mjösundissä/Sändössä tiilitehtaan vieressä on vanha työntekijöiden rakennus kuulemma siellä portaat pettäviä ja lasinsiruja lattialla.

http://www.thesilentthecomplete.com/29.html

Taitaa olla tämä paikka?

Joku outo viehätys noissa vaan on, taidan sitten olla ainoa tällä palstalla joka on jäänyt koukkuun noihin =)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jokin kyllä noissa hylätyissä rakennuksissa viehättää..  :)

Tulisi niitä ihan varmasti koluttua, mutta Lahden alueella niitä ei vain tahdo hirveästi olla (tai sitten olen tietämätön niistä).

Helsingin seudulla on kyllä joitain paikkoja tullut kierrettyä.  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään