Guest TuominenJere

Päivä EFHK:lla 20.1.2007

14 viestiä aiheessa

Moi ensimmäisiä IRL kuvia joita laittelen FSnordicin foorumille. Toivottavasti pidätte. ;)

Learjet

[ attachment removed ]

Harmi kun TNT:n konetta ei ollut paikalla mutta onneksi Cessna Caravan oli.  Pakko myöntää että kun kiipesin kukkulalle niin tuli kyllä kammo kun katsoin alas. :D

[ attachment removed ]

Toista kuvakulmaa Caravanista.

[ attachment removed ]

-

[ attachment removed ]

-

[ attachment removed ]

-

[ attachment removed ]

-

[ attachment removed ]

Tuumailtiin iskän kanssa että mitä nuo oikein ovat kun näkyi vain rivi autoja jotka ajoivat ympäri kenttää. Kun saatiin kuvat koneelle kuva selveni paljon.  :thmbup:

[ attachment removed ]

Arvoitus: Mikä kuvassa on? (Iskän ottama kuva)  :laugh:

[ attachment removed ]

-

[ attachment removed ]

-

[ attachment removed ]

Kommenttia saa antaa. :) Huom: Kolmannes kerta kun käyn kuvailemassa koneita joten en ole mestari kuvaaja, mutta parempi kuin iskäni.  :D Harmi kun sain melkein kaikista koneista vain pohjakuvia. Syy on se koska oltiin juuri kiitoradan päässä. Keskiviikkona toiseen paikkaan josta yritän saada sivustakin kuvia.

// Jere Tuominen

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikös tuo ollut Cessna citation?

Ihan Learjetilta tuo kyllä näyttää, mallista en mene vannomaan kun en ole ko. koneiden expertti.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo en kyllä mäkään mikään hyvä ole tunnistamaan noita koneita kun simussa ne näyttää niin erilaiselta. (om. mielipide)  :) Osa koneista on tuttuja, osa ei.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Arvoitus: Mikä kuvassa on? (Iskän ottama kuva)  :laugh:

[ attachment removed / expired ]

Pilvi se tuskin on, veikataan jonkinsorttista varjoa?  ::)

Hyviä kuvia, kiva katsella näin maallikkona!  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pilvi se tuskin on, veikataan jonkinsorttista varjoa?  ::)

Hyviä kuvia, kiva katsella näin maallikkona!  :thmbup:

Mä veikkaan lintua :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hmm. No annetaan nyt sitten kommenttia. Vaikken itse mikään asiantuntija, tai hyvä kuvaaja olekaan, mutta muistan kun itse  olin  ekoja kertoja. ;)

Jos kaikkia  tämän foorumin kuvia verrataan, niin onhan nämä alapäästä. Horisontit vinossa, koneet kaukana, kuvanlaatukin melko ailahtelevaa ja kaikenhuipuksi peruskauraa ( joskin itse rakastan peruskauraakin). Tällä tarkoitan, että kukaan ei näitä katsellessa saa mitään mielihyvän tunteita ja "ompa upeita kuvia" -tunnetta. Mutta ei aina tarvitsekaan. Kuvaajia on erilaisia ja kuvauskokemuksia on erilaisia. Nyt on yksi uusi kuvaaja syttynyt keskuuteemme ja innolla nyt ainakin itse seuraan kehitystäsi tästä eteenpäin. Jostain se on lähdettävä ja asenteesi minusta ainakin on kohdallaan! :thmbup:

Ja ei silti, isäsi  on taitava. Itse en ole koskaan saanut tuollaista kuvaa aikaiseksi. ;D Ja kamerana lienee jokin normipokkari? Eikä se TNT:n kukkula nyt niiin korkea ole. :laugh:

Intoa vaan jatkoa varten! :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo siis eihän se korkea ole mutta tuntui vain kun oli liukasta, autojen ääni voimistui kun kipusin kummun päälle. 20-30 minuuttia kun istuin kukkulalla niin ei se niin pahalta tuntunutkaan.  :laugh: Kiitos kommentista.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuolla Caravanilla SE-LSK on tullut kuljetettua toinenkin sanomalehtinippu Jönköpingin ja Helsinki-Vantaan välillä. Jos haluatte lukea ko koneen siirtolentokertomuksen Yhdysvalloista  Ruotsiin, se löytyy www.nordflyg.se. Kipparina toimi muuten tuolla lennolla entinen pöytätenniksen nuorten maailmanmestari. Ihan mukava kaveri.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla