Guest rainer

Directx 9.0 imurointi

12 viestiä aiheessa

Tarttisin tuon dx9.0:n siten, että voin sen tallettaa levylle ja sitten asentaa sen kummipojan koneelle, jossa ei oo nettiyhteyttä. Mikkisoftan sivuilta saa vain setupin joka asentaa sen saman tien koneelle. Soitin mikkisoftan tukinumeroon ja kysyin, että onko ihan tosi ettei directx:ää saa imuroitua ja tallennettua levylle. Kaveri vastasi, että näin valitettavasti on. Kysyin, että miks näin on, niin se vastas ettei tiedä. Sitten kysyin, että mitä mun nyt sitten pitäis tehdä, niin kaveri vastasi, että sen voit tilata mikkisoftalta cd:llä tai osta joku tietokonelehti, jossa tulee mukana cd, missä tuo directx on. Lehden osto on kuulema halvempi kuin tilaus mikkisoftalta. Kyllä on vaikeeta!!! Siis tietokonelehdillä on tuo cd:llä, mutta mikkisofta ei sitä anna netistä!!!

Oisko jollakin vinkkiä, mistä tuon directx:n nyt sais kätevimmmin????

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuosta peliplaneetan dx redist.exe tiedostosta se mikkisoftan kaveri sanoi, ettei siitä oikein saa dx9.0 erotettua, en tiedä sitten.. Voin se imuroida ja katson, mitä tulee.

Täytyypi häpeillen tunnustaa, ettei mulla oo uusinta fs:ää vain fs2002......

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuosta peliplaneetan dx redist.exe tiedostosta se mikkisoftan kaveri sanoi, ettei siitä oikein saa dx9.0 erotettua, en tiedä sitten.. Voin se imuroida ja katson, mitä tulee.

Peliplaneetan linkistä löytyy DX9a...mutta minä ihmettelen tuon mikkisoftan tyypin höpinöitä, täysin puutaheinää, siinä mitään erotettavaa ole, paketti on itsepurkautuva ja sisältää DX9:n asennuskamat.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Imuroi tuosta minun linkistä, siitä saat varmasti aidon ja kokonaisen DX9b:n, eikä mitään muuta.

Joo mää teen sen, nyt vain nopeus on noin 2 kt/sek, latausaika noin 4 tuntia, täytyypi oottaa hiljaisempaa hetkeä...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No Microsoftin tuotetuen kaverit eivät töihin ole välttämättä päässeet pelkästään omaamalla hyvän tietotaidon:-X

Tosiaan tuo on kokonainen 9a minun linkissäni, mutta imuroi tuo Karin versio kun on uudempi. Ellei imurointi lähde sujumaan niin ota tuo mun laittama, onhan sekin parempi kuin ei mitään.

Peliplaneetan linkistä löytyy DX9a...mutta minä ihmettelen tuon mikkisoftan tyypin höpinöitä, täysin puutaheinää, siinä mitään erotettavaa ole, paketti on itsepurkautuva ja sisältää DX9:n asennuskamat.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No joo nyt imuroin tuon dx9.0b:n. Tästä se mikkisoftan kaveri tosiaan sanoi, että se on vain ohjelmien tekijöille tarkoitettu, no kai siitä voi dx:n asentaa.

Tosin en oo kovin innokas kummipojalle sitä laittamaan, kun se pyytää sitten asentamaan 400 mt:n Steel Panthers sotapelin ja sitten mää kuulen jatkuvasti pyynnön: Raikku tuuppa kattomaan, mää posautin koko tankin mäsäksi!!!

No kai se on tuokin kestettävä....

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No joo nyt imuroin tuon dx9.0b:n. Tästä se mikkisoftan kaveri tosiaan sanoi, että se on vain ohjelmien tekijöille tarkoitettu, no kai siitä voi dx:n asentaa.

Nämä ohjelmien tekijöille tarkoitetut on juuri niitä jotka laitetaan esim. pelien ja ajurien CD:lle. Itse olen näitä "redistributable" paketteja käyttänyt lähes pelkästään, yhdellä imuroinnilla saa asennettua kotona kaikkiin kolmeen koneeseen ja saa mukaan "työkalupakkiin". Eli tämä on täsmälleen sama DirectX kuin asentuu netistä setupin kautta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään