Tero Knuth

Finncommille toimintarajoituksia

156 viestiä aiheessa

Eli pitää olla lentäjä että voisi ymmärtää lentoturvallisuudesta?

Ettei mene henkilökohtaiseksi herjaamiseksi, sanon vain että no huh huh :-\

Itse tuossa vetäisit "simulaattorilentäjäkortin" pöytään joten on aika turha provosoitua moisesta. Isot miehet, jotain rajaa nyt tähän pelleilyyn. Keskitytäänkö vaihteeksi aiheeseen?

//T

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse tuossa vetäisit "simulaattorilentäjäkortin" pöytään joten on aika turha provosoitua moisesta. Isot miehet, jotain rajaa nyt tähän pelleilyyn. Keskitytäänkö vaihteeksi aiheeseen?

//T

Oikein mielellään, mun puolesta näin vaihteeksi.  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

...

Eli pitää olla lentäjä että voisi ymmärtää lentoturvallisuudesta?

...

:(

Se kun tekee töitä alalla auttanee siihen, että ymmärtää mistä puhuu?  Minun mielestäni ainakin.

Vai?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mutta se mitä tuossa yllä sanoin, että asiantuntemusta saa seuraamalla alan julkaisuja ja uutisointia, on mielestäni varsin kiistatonta.

Mistä lähtien Jallua lukemalla on opittu *****maan?  ;D

Mikon kanssa samoilla linjoilla että vaikka lehtiä parjataan ja haukutaan koko ajan niin moni huono asia olisi painettu villaisella musteen sijasta (kaikilla elämän osa-alueilla) jos niitä ei olisi otettu julkisuuteen.

Enempää en halua sotkeutua riitaanne. Tack och hej!  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Se kun tekee töitä alalla auttanee siihen, että ymmärtää mistä puhuu?  Minun mielestäni ainakin.

Ei se alalla työskentely ainakaan, herra paratkoon, ole haitaksi.  :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei se alalla työskentely ainakaan, herra paratkoon, ole haitaksi.  :laugh:

No eipä sitä kai kukaan ole väittänytkään.

Ja "ilmailuala" on toki varsin laaja käsite.

Siitä laajuudesta päästään sellaiseen seikkaan, että joillain "osa-aloilla" ilmailun sisällä vallitsee aikamoinen nurkkakuntaisuus; "omaa pesää ei liata", jne.

Tavallaan ihan kunnioitettavaa, mutta siinä myös se kriittisyys omaa toimintaa kohtaa saattaa vinoutua.

Puhumattakaan siitä, että siinä saattaa nostaa päätään sellainen ajattelu, että "jos et ole alalla, pidä suusi kiinni".

Sama pätee yleisimmin muillakin aloilla. Siksi on hyvä, että asiaa tarkastellaan laajemminkin. Esim. turvallisuusajatteluun pätevät pitkälle samat periaatteet ilmailussa kuin muillakin aloilla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään