Guest Dankke

Mp-messut 2007.

22 viestiä aiheessa

Itse meinaan mennä perjantaina katsomaan minkälaisia moottoripyöriä sielä on :thmbup::D

Eka äänestys minulla täällä :thmbup:

-2-4.2 messut sijaitsee helsingin messukeskuksessa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja muistakaa sitten ne kissat kuvata...landareita vaan tänne.. ::)

-Kähmy

Juu kuvatkaa vaan, kyllä täällä katsojia riittää. Kun itsellekkin tuo matka on vähän liian pitkä.  :(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mää oon menossa ainakin tuon mun kamerani kanssa sinne ;) täytyy katsoo vaikka jotakin tännekkin uskaltaisia pistää :-[ ??? 8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja muistakaa sitten ne kissat kuvata...landareita vaan tänne.. ::)

-Kähmy

Pitäiskö mun mennä sit taas kattoo ja ottaa vertailukuvat edellisvuoden tarjontaan? ::);)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Noniin tulipahan nuo vapaaliput hyödynnettyä. Enemmän ois saanu olla MOTO GP pyöriä  :P Niitä kun ei nää koskaan liikaa, MUTTA.... :P olihan sielä kauniita muotoja kun vähän etti... 8)

Tästä kyllä ehdottomasti iso peukalon nosto Ducatille!!!! Aivan loistavaa, todella siis NÄTTI pyörä!

[ attachment removed ]

Ducatilla jatketaan.... näitä muotoja voisi kuolata ties miten kauan.... :P

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

Symppis tankki... :thmbup:

[ attachment removed ]

Täältä pesee *****le!

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

Tästä sinunkin prätkääsi sopivan levee takanakki.... ;D

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

Kallion Mikan viime vuoden MM 2. sijan tuottanut Kotari oli onneksi paikalla.... :P

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

"....Mulla on tällänen heheh kuuspyttynen kone, on nii mukava ja vääntää hehe ei taida isompaa hehe tässä suoralla hehe olla hehe..."

[ attachment removed ]

"...jaa sulla kuuspyttynen...mikä nuhapumppuruohonleikkuri toi on... mulla on karvan yli 8 litranen isolohko kasi...ai paljon tehoja....jotain 400-500hv luokkaa varmaan...ai vääntöä... no joo vaikea sanoa, riittävästi...ai paljonko painoa...no riittävästi hehehe jooh täytyyki tästä mennä..."  ;D

[ attachment removed ]

Että sellasta tällä kertaapi.

-Sami-

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Miten kaima kehtaat laittaa kuvia kun ei näy yhtään chiksiä? Kaikki kortit taitaa olla Mikko P:n varassa.

Heheh mua ei tissinäytökset kiinnosta jos prätkä- tai automessuille menen. Naisia näkee kadulla kesällä ihan tarpeeksi. Jos tollasille messuille menee naisia kuvaamaan, niin on kyllä jotain mennyt pieleen ymmärtämisessä  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Namia nuo Planbeen uudet Kotari Duket. Pitääkin lähtee katsomaan taas joku päivä niiden treenejä. :)

Joo eipä tuo kovin kummonen pyöränä ollut, hauskan kuvakulman siitä sai kuitenkin aikaseksi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En kyllä koskaan ole, oikein nuista mopoista kiinnostunut, mutta hienoja kuvia Samilta, kiitos, oliskos sulla koko kuvaa tuosta "Hippi-Trumpasta" se jotenkin osui tälläiseen ylipainoiseen keski-ikäiseen mieheen... :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En kyllä koskaan ole, oikein nuista mopoista kiinnostunut, mutta hienoja kuvia Samilta, kiitos, oliskos sulla koko kuvaa tuosta "Hippi-Trumpasta" se jotenkin osui tälläiseen ylipainoiseen keski-ikäiseen mieheen... :P

Itseasiassa, otin pelkästä tankista kuvan....  ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Heheh mua ei tissinäytökset kiinnosta jos prätkä- tai automessuille menen. Naisia näkee kadulla kesällä ihan tarpeeksi. Jos tollasille messuille menee naisia kuvaamaan, niin on kyllä jotain mennyt pieleen ymmärtämisessä  ;D

Ai mitenniin!!!!!

Naiskauneutta MP07 tänään kuvattua!!!

pyöristäkin on kuvia, jos kiinnostaa niin laittakaa viestii niin pistän tänne...

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

Jaa, että mikä Moottoripyörä näyttely!! ;D

niitäkö siellä piti katella!!

Istuin muuten jokasen vekottimen päällä mitkä kiinnosti tai sitten sai istua!!!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En tiedä oletteko nähneet uutta kotaria mutta on kyllä sitten ihan pirun ruma se missä on pakoputki ylöspäin >:(

On muuten herkun näköinen tuokin. Mielelläni tuollaisen hommaisin. Teho/painosuhde sopivahko. :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kukaan messuilla vieraillut tullu sattumalta uutta busaa bongamaan? Ois kiva teitää millanen se uus väri livenä.  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mihis on Kähmyn kuvastoorit kadonneet? ::)

Oh hoh, joku muistaa niitä vielä?  :laugh: Ei ole Kelju tullut käymään vähään aikaan, pitää pyytää kaiffaria kaffelle hyvän tarinan kanssa...kieltämättä on kyllä käynyt mielessä kirjoittaa, kun on menty palloa ristiin rastiin... ::)

-Kähmy alias KKK

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ai mitenniin!!!!!

Naiskauneutta MP07 tänään kuvattua!!!

pyöristäkin on kuvia, jos kiinnostaa niin laittakaa viestii niin pistän tänne...

Jaa, että mikä Moottoripyörä näyttely!! ;D

niitäkö siellä piti katella!!

Hyvä hyvä Sami, juuri näin!  :thmbup:

-Kähmy

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään