Kirjoitettu Tammikuu 30, 2007 Pitäydytäämpä vielä noissa tähtimoottoreissa: Näytös muuten pidettiin 19-20.7.1975 [ attachment removed ] [ attachment removed ] [ attachment removed ] [ attachment removed ] [ attachment removed ] sekaan alkaa tulla myös mustavalkokuvia: [ attachment removed ] [ attachment removed ] Markku Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 30, 2007 Edelleen harvinaista kamaa Markulta - hienoja ovat ! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 30, 2007 Tässä lisää Dakotaa, ULK porukoilla oli hyvät suhteet LJK:hon, kuten kuvasta voi päätellä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Tammikuu 30, 2007 Niin tässä se kuva: [ attachment removed ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 1, 2007 Jä Kolmosia ilmassa: [ attachment removed ] Äiti sanoi: "muista lentää hiljaa ja matalalla" [ attachment removed ] Oikea moottori lepuutettuna [ attachment removed ] [ attachment removed ] [ attachment removed ] [ attachment removed ] [ attachment removed ] [ attachment removed ] Markku Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 2, 2007 Oho, pisti näytöksessä toisen motin kiinni? Hyvää shittiä on kyllä.. -Kähmy Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 2, 2007 Oho, pisti näytöksessä toisen motin kiinni? Barkarbyssä (Fly-In 1993) kaksi ruotsalaisten omistamaa kolmosta lensi rinnakkain kiitotielinjaa pitkin, molemmilla toinen moottori pysäytettynä. Kaipa se onnistuu hyvinkin, jos kone on kevyessä kuormassa ja nopeutta riittävästi. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 2, 2007 Barkarbyssä (Fly-In 1993) kaksi ruotsalaisten omistamaa kolmosta lensi rinnakkain kiitotielinjaa pitkin, molemmilla toinen moottori pysäytettynä. Kaipa se onnistuu hyvinkin, jos kone on kevyessä kuormassa ja nopeutta riittävästi. Täytyy muistaa, että lentokelpoisuusvaatimuksissa on koneen täytettävä maksimipainolla määrätty nousukykyvaatimus yhdellä moottorilla. Tuo vaatimus täyttyy vanhemmalla Senecalla, jopa vaakalennossa Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 2, 2007 Mainittakoon, että Rissalan lento-onnettomuuteen v. 1978 liittyi DC-3:n 1-moottoritilanne lentoonlähdössä. http://fi.wikipedia.org/wiki/Rissalan_lentoturma Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 2, 2007 siel on muuten virhe Vikipediassa, ei oo finskin wanhoja nää ilmavoimien vokkerit... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 3, 2007 Mites tuon järkevästi korjaisi : ex-Karairin koneitahan nuo olivat, mutta FF-1/FF-2 eivät kai koskaan lentäneet Karairin väreissä ... ja FF-3 ostettiin uutena Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 3, 2007 Eipä tuota kauan tarvinnut korjata kun Fokker F.27 -artikkeli sen kertoo tarkkaan. Rohkeasti vain muokkaamaan artikkeleja! Selvät virheet pois ja lisää sisältöä, muistakaa lähdeviittaukset... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 3, 2007 Fouga ja Nikke: [ attachment removed ] [ attachment removed ] [ attachment removed ] [ attachment removed ] [ attachment removed ] [ attachment removed ] [ attachment removed ] [ attachment removed ] Markku Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla