Guest laukkanenmarko

Pyyntö lentäjille..

6 viestiä aiheessa

Mulla olis sellanen pyyntö palstan lentäjille ja muille, että ilmoittelisitte, kun/jos olette tulossa käymään Kuopiossa koneella, tai ilman. Olis ihan kiva joskus tavata. Varmasti sama pätee myös muilla paikkakunnilla asuviin.. Lahdesmäen ja Nordqvistin ei tarvitse ilmoitella tulostaan, eikä myöskään Maliniemen, sillä sen haistaa jo kaukaa jos se on tulossa ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

eikä myöskään Maliniemen, sillä sen haistaa jo kaukaa jos se on tulossa ;D

Etelä-Suomeen asti 8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos haluaa tavata muita addikteja niin helpoiten se onnistuu että painuu HELLsinkiin ja repii ne vaikka väkipakolla EFHK:lle (tai Bob'siin...tätä juttua ei välttämättä tajua jos ei oo SVILin miiteissä ollu ;D ). Tai voihan sitä tännä Ouluunkin tulla, täällä on paljon addikteja kanssa. ;D

btw. Varmaan Kuopijoon tullee visiittiä sitten kun on se näytös kesällä ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Näillä näkymin olen Kuopiossa ja kentän välittömässä läheisyydessä arkipäivisin satunnaisia mutta useita poikkeuksia lukuunottamatta 9.7. asti. Tavattavissa pääsääntöisesti iltaisin. Harvoin koneella, usein ilman.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Okej.

Kaikki meille Espooseen! Kiivetään katoille, lauletaan ja katsellaan ylilentäviä koneita ;D

No ei, itsekin olen samaa mieltä, kun en ole Nordiccilaistilaisuudessa kuin kerran käynyt (Malmi AvoimetOvet '03) ja siellä oli sen verran tunkua etten paljoa muuta ehtinyt tehdä kuin ottaa mukin ja erään toisenkin objektin, jota en tässä mainitse. Ko. objektin luovuttaja tietänee mitä tarkoitan.

EDIT:

Ja se objekti liittyy ilmailuun ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lentäminen on parasta hommaa, mitä voi housut jalassa tehdä.

;D[/size]

Mitä?

Pidätkö sä HOUSUT jalassa lentäessäsi?

P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään