Ilkka Mäkelä

F-22 Raptor

15 viestiä aiheessa

Käykääpä välillä Jippin ilmailupalstalla,

sinne ilmestyi tänään F-22 Raptorin otsikolla sellainen juttu, jollaista en ole ikinä nähnyt

Kertokaa sitten, kuinka hulluna kirjoitajaa pidätte

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siis piti sisällään ihan asiaa, mutta joukkoon oli sotkettu sellaista likimain uskonnolliseksi luokiteltavaa soopaa että ei mitään rajaa. :o

Sikana kirjoitusvirheitä ja voi voi sitä ulkoasua - kaikki yhdessä pötkössä.

Ihmetyttää tollaisen kirjoituksen perimmäinen tarkoitus.

Sanoisin että trolli kyseessä (tai ettei näin pääsiäisen aikaan olisi Trulli!) :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi,

Kyllähän USA on melko ylivoimainen sotavoima maailmassa sekä taloudellinen mahti, mutta pelkällä tekniikalla ei sotia olla voitettu, vrt. 2.maailmansota ja Saksa. Tosin, Irak ei ole kunnon mittari USA sotavoimille, jonka jo historia todistaa eli Irak on maana huono sotimaan niin yksinkertaista se vaan on. Noh, onhan Euro sentään maailman vahvin valuutta, ja itse toivon henkilökohtaisesti Euroopan uutta nousua ettei olisi niin yksinapaista tämä maailmanmeno. Taitaa kuitenkin olla suurta toiveajattelua sillä liian paljon on ristiriitoja ja kansallisia mielipiteitä jokaisella Euroopan Unioniin kuuluvalla maalla. :P Mitäs jos tehdään Suomesta uusi maailmamahti, niin olisi siinä Jenkeillä ihmettelemistä mm. demokratiasta ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei tietenkään voinut antaa linkkiä.

Ai niin ja YHBT, YHL, HAND.

Jos minua tarkoitat, niin sorry että linkki unohtui

Noista jälkimmäisistä lyhenteistä(?) en tyhmänä ymmärrä mitään,

voisko joku selittää?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos minua tarkoitat, niin sorry että linkki unohtui

Joo ei se mitään, helpompi vain näin niin ei tartte kaikkien etsiä sitä.

Noista jälkimmäisistä lyhenteistä(?) en tyhmänä ymmärrä mitään,

voisko joku selittää?

Lyhyesti sanottuna olen samaa mieltä siitä että se todennäköisesti on trolli.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oli kyllä sen verran pitkä tuo juttu, ettei ihan tavallinen trolli ole. Kohtalaisesti täytyy ison pyörän heittää, että viitsisi tuommoisen vaivan nähdä pelkän trollin vuoksi. ::)

Arttu

Joo ei se mitään, helpompi vain näin niin ei tartte kaikkien etsiä sitä.Lyhyesti sanottuna olen samaa mieltä siitä että se todennäköisesti on trolli.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitos, löytyihän ne lyhenteet.

Vähän samaa sarjaa kuin SNAFU, siis Some Nut Always Fucks Up

Erityisesti minua huvitti toi GNAA

Elikkä, have a nice day, y´all, toivoo

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Täh ? Siis ??

Siis nuo kaikki tekstit tuossa listassa ovat trolleja, ja niihin on käytetty aika lailla vaivaa. Jos ei lue slashdotia, ei varmaan ymmärrä puoliakaan niistä, mutta ehkä tämä selventää.

Että kyllä niitä hulluja löytyy :D .

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu, siis pointtini oli, että ison pyörän täytyy todella hieman vipattaa, jos tuommoisen vaivan viitsii nähdä trollin vuoksi :P

Arttu

Siis nuo kaikki tekstit tuossa listassa ovat trolleja, ja niihin on käytetty aika lailla vaivaa. Jos ei lue slashdotia, ei varmaan ymmärrä puoliakaan niistä, mutta ehkä tämä selventää.

Että kyllä niitä hulluja löytyy :D .

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siis piti sisällään ihan asiaa, mutta joukkoon oli sotkettu sellaista likimain uskonnolliseksi luokiteltavaa soopaa että ei mitään rajaa. :o

Mitääää, onhan tuolla asiallistakin tekstiä:

15 Maailman paras ravintola ketju Mc Donald 16 Coca-Cola maailman paras juoma viisasten juoma. 17 Microsoft maailman paras käyttöjärjestelmien tekijä

;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin, varmaankin vasta aloittelevana surffailijana menin halpaan koska en trolleista ollut koskaan kuullutkaan

Mutta aika asiantunteva se nutcase on, testasin haulla useimmat sen tiedoista sen kun kerkisin ja olivat aika pirun oikein,

ja ne linkitkin, joita kokeilin, menivät just sinne minne pitikin, kuten Valkoseen taloon jne,

mutta mitenkä olisi jos joku kertoisi mielipiteensä tosta otsikkoaiheesta eli F-22 Raptorista?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin, varmaankin vasta aloittelevana surffailijana menin halpaan koska en trolleista ollut koskaan kuullutkaan

Joo, aina sitä oppii uutta. Minä taas olen ATK-ammattilainen (korkeakoulututkinto tietojenkäsittelyssä), enkä minäkään ollut kuullutkaan trolleista.

Kiitos vain Jensille hyvästä linkistä, se kyllä selvensi asiaa. Alussa olin ihan pihalla koko tästä keskustelusta. ;D

- Ville -

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään