Harri Koskinen

EFHK:n aamuaurinkoa 3.2.2007 (7 kuvaa)

12 viestiä aiheessa

Aamulla piti käydä kuvaamassa Cargolux ja Hemus Air, mutta vähän muutakin tarttui kennolle. Yhdeksän kieppeillä aurinkokin ehti hieman pilkahtaa.

Lufthansan aamuvuoro Frankfurtiin lennettiin tänään A300:lla D-AIAM, kuvassa kone on lähtökiidossa 04R:llä.

[ attachment removed ]

Vähän sen jälkeen odotuspaikalle rullaili Cargoluxin LX-FCV, jonka olin ehtinyt kuvata jo Ruskeasannan puolelta.

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

OH-LGB lähti vuorolla AY091 Bangkokiin hieman yhdeksän jälkeen.

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

Winglet-757 OH-LBR lähtökiidossa.

[ attachment removed ]

Hemus Airin BAe 146 LZ-HBA oli paikalla 126, josta se tässä on kääntymässä kohti 04R:ää auringon sopivasti pilkahtaessa.

[ attachment removed ]

Tämän jälkeen olikin koko ajan pilvistä joten en jäänyt pidemmäksi aikaa kentälle, koska mitään erikoista ei listalla näyttänyt olevan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

kuvat olivat hyvät, Cargolux.. mmm  ;D mä oon puhunu täst ennenki: mistä oot kuvannu noi? Jospa sä osaisit paremmin selittää noi paikat...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oujee olipas hieno valo tohon aikaan kun vasta virkosin sängystä  :thmbup:

Kiitokset hienosta fiiliksestä taas! :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Komee valo!  8) Katos tuli sitten se hansa a300:lla.. kuulinkin juttua perjantaina että tollasta olis tulos.. onneks ei ollu duunis..  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiinnostaisi myös enemmän tietää missä tuo leko 7:ska on

ootko kuullut kartasta ?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiinnostaisi myös enemmän tietää missä tuo leko 7:ska on

Hangar 7 varmaankin kyseessä, eli tuolla 04R alussa oleva halli, Siellä 8-apron jälkeen, missä "Delhi" yleensä parkissa...?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Leko 7:n vierestä.

Tässä vielä Kansalaisen karttapaikan linkki ko. paikkaan. Paikka on Leko 7:n parkkipaikalle johtavan tien vasemmalla puolella oleva varastoalue. Matkaa kiitotielle on lähes kilometrin verran, eli lämpiminä kesäpäivinä paikalle ei kannata vaivautua. Millejä tarvitaan suuremmillekin koneille yli 200.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla