Kimmo Huoviala

Kopterijuttu?

8 viestiä aiheessa

Mihin katosi eilen ilmaantunut juttu siitä miksi helikopterit pysyvät ilmassa? Ei ehtinyt lukea, mutta vaikutti hauskalta.. Kaikkihan sen tietää että helikopteri on niin ruma että maa hylkii sitä  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kattokassinen ainakin jossakin muinaisessa telkkarisarjassa oli niin ruma että se oli varmasti se syy miksi kassinen pysyi ilmassa  ;D  God damn mixmaster belonging to Jesus Christ, perverssi lentolaite: tottunut siihen että ennen kuin lehmät alkavat näyttää muurahaisilta niin tuntee edes jonkinlaista kiihtyvyyttä, mutta kun istui A109:n kyydissä niin ensin rullasi ja sitten maa vain putosi jonnekin alas  :o  Kulki se sentään 150 solmua matalalla kiitotien päällä  :thmbup:

Mutta missä on se juttu? Jos edes linkin saisi?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mihin katosi eilen ilmaantunut juttu siitä miksi helikopterit pysyvät ilmassa?

Se juttu on poistettu koska sillä ei ollut juurikaan tekemistä ilmailun kanssa. Siksipä sen alunperin tuonne vapaan keskustelun puolelle postasinkin, josta moderaattori sen sitten siirsi ilmailukeskusteluun.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kirjoittaja itse lienee sen poistanut.

Ja kyllä se minun mielestä olisi hyvin täällä voinut olla..... Ja siksi sen Vapaasta keskustelusta siirsinkin tänne, koska kyllähän se helikopterikin jonkunmoinen lentolaite on - ja vaikka olikin hjuumoria niin silti se ilmailua on, eli kuuluu tälle osiolle paremmin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja kyllä se minun mielestä olisi hyvin täällä voinut olla..... Ja siksi sen Vapaasta keskustelusta siirsinkin tänne

Mutta tässä kohtaa olin itse aivan päinvastaista mieltä ja siksi sen myöskin poistin. Sillä hyvä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pliis, voisitko laittaa uudestaan?

Tai edes linkin vaikka privana?

Kiitos

Mulla ei ole siihen valitettavasti linkkiä, olen saanut kyseisen kirjoitelman joskus kauan sitten sähköpostitse. Eilen siivoilin postilaatikkoa ja siinä ohessa sen tänne laitoin kun oli mielestäni aika hauska tarina.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään