Harri Koskinen

West Air Europe ATR 72 OY-RUC @ EFHK 5.2.2007

30 viestiä aiheessa

Mihin aikaan tuo suunnilleen sitten saapui...?, itse olin 1000 jälkeen tuolla busineksen kulmilla, silloin tuota ei vielä näkynyt, ja aikataulun takia ei ehtinyt jäädä odottelemaankaan  >:(, 0945 oli käsittääkseni STA...

Kello 10.03 meni suunnilleen Myyrmäen 04 Leftille kun himasta kattelin, 10.05 oli Finnavian sivuilla teksti LANDED.  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mihin aikaan tuo suunnilleen sitten saapui...?, itse olin 1000 jälkeen tuolla busineksen kulmilla, silloin tuota ei vielä näkynyt, ja aikataulun takia ei ehtinyt jäädä odottelemaankaan  >:(, 0945 oli käsittääkseni STA...

...oli Nikolla ns Near Miss, nimittäin ihan minuuteista kiinni kun sen on täytynyt rullailla siihen "normi"-parkkiinsa, lähelle businesta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

...oli Nikolla ns Near Miss, nimittäin ihan minuuteista kiinni kun sen on täytynyt rullailla siihen "normi"-parkkiinsa, lähelle businesta.

Niin kyllä oli, muistaakseni Datsunin kello näytti 1004, kun itse läksin pois rullailemaan  >:(, no jos huomenissa uudestaan... ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

joskus vartin yli  :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla