Guest Dankke

Liittymäsi?

26 viestiä aiheessa

En ainakaan (vielä) löytänyt tälläistä triidiä.Mutta vaikka sellainen olisikin niin tässä on nyt hyvä vähän päivittää tietoja siitä mikä operaattori on"suosituin"

Taas tälläinen skeidanjauhamispolli eli ihan turha mutta vastatkaa kuitenkin :thmbup:  :-\

Itellä on sonera :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Muu (Mikä?): Nebula. NebulaZone on nerokas keksintö  :thmbup:

[edit] Kappas perhana... jotenkin default-oletus oli, että nettiliittymä ja jäi sit lukemiset puolitiehen...

Saunalahti tällä hetkellä.. toiminut ihan OK

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Saunalahti syksystä 2005 lähtien. Sitä ennen Elisa tai tarkemmin sanoen Radiolinja ennen kuin nimen muuttivat.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Muu (Mikä?): Nebula. NebulaZone on nerokas keksintö  :thmbup:

Ja puhelinliittymää kysytään ;D

DNA, isukki maksaa, isukki päättää. Sama laamakaistan kanssa, mutta operaattori on KYMP.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Wangate 8/1Mbps 14,90e/kk. Tuollaisen saa vain jos vähintään kymmenen asukasta talonyhtiöstä ottaa liittymän, mutta kyllä nyt kelpaa. Entinen 1/1 saunalahden kautta maksoi 25e/kk ja pätki välillä niin maan perhanasti... mikä sinänsä on hassua, sillä edellisessä kämpässä saunis toimi vallan moitteetta.

edit: Ai puhelin... ei mitään hajua, firman luuri. Veikkaan elisaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Alkuaikoina minulla oli Sonera, mutta vaihdoin sen jokunen vuosi sitten Saunalahteen, jossa olen pysynyt. Hetken aikaa Soneran rinnalla oli Radiolinjan liittymä ja Saunalahden rinnalla "kaverilta hankittu" Tele Finlandin liittymä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tämä onkin vaikea kysymys. Omissa nimissä mulla ei ole mitään liittymää. Toisaalta työn puolesta minulla on tavallaan nelisenkymmentä Soneran liittymää, kun kerran olen firman kaikki liittymäsopimukset allekirjoittanut. Pitäiskö antaa 40 ääntä sille sitten? ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kolumbus löytyy täältä. Pitäisi se kait vaihtaa jossain vaiheessa kun alkaa kyrsimään tuo jonotus Elisa/Kolumbus asiakaspalveluun  >:( viime kerralla kun irtisanoin elisan nettiliittymän jonotin ASPA:n 50 minuuttia  :P siinä meni myös melkein tunti että edes pääsiin jonoon asti  :thmbdn:

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pitäsiköhän kolumbuksen kohdalla ruksia elisa vai "joku muu" kohta, mutta se jokatapauksessa minulla on.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tele Finland. En viitsiny Soneraa vastata vaikka sama firma onkin. Elisa sai kenkää kun onnistuivat sähläämään toissa vuoden kesällä laskutuksen kanssa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään