Guest kuusmi3

Catalyst 4.4

6 viestiä aiheessa

Kokeilin tässä tuoreita ATI:n Catalyst 4.4 -ajureita ja totesin, että nämä ovat huomattavasti aiempia ajureita paremmat FS-käytössä. Uudet ajurit korjaavat ärsyttävän välkkymisen FS2004:ssä siirryttäessä koko näytön ja ikkunatilan välillä ja muutenkin simu tuntuu pyörivän paljon sulvammin. Framet näyttivät nousevan 2-5 fps mittapaikasta riippuen.

Kannattaa ehdottomasti käydä hakemassa uudet ajurit ATI:n sivuilta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mä ainaski pysyn noissa vanhoissa kun noiden uusien Catalystejen jälkeen oli FS:ssä kunnon sahalaidat >:( Asetukset on kunnossa, näyttis on Radeon 9600. Käykö noi Omegat Radeon 9600 näyttikselle?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itselläni rupesi FS ilmenemään grafiikka virheitä, kun asensin nuo uusimmat Catalyst 4.4 tein pikaisen vaihdon takaisin 4.3 ja toimii ilman mitään ongelmia korttina edelleen Sapphire R9800XT ;)

Toivon mukaan ne uudet atit tulee markkinoille kesään mennessä saisin sitten tämän nykysen tuikkasta vaikkapa myyntiin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mä ainaski pysyn noissa vanhoissa kun noiden uusien Catalystejen jälkeen oli FS:ssä kunnon sahalaidat >:( Asetukset on kunnossa, näyttis on Radeon 9600. Käykö noi Omegat Radeon 9600 näyttikselle?

Tuohan on ihan normaali ilmiö. Itse asensin 4.3 omegat ja asennuksen jälkeen fs oli ihan sahalaitainen, vaikka näyttiksen asetukset oli lähes täysillä. Sun pitää painaa sitä käytä nappulaa, jotta se reunanpehmennys ym. tulee jälleen "voimaan".

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuohan on ihan normaali ilmiö. Itse asensin 4.3 omegat ja asennuksen jälkeen fs oli ihan sahalaitainen, vaikka näyttiksen asetukset oli lähes täysillä. Sun pitää painaa sitä käytä nappulaa, jotta se reunanpehmennys ym. tulee jälleen "voimaan".

Ok, kiitti. Kokeillaan...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään