Guest B757

'First in database' (oli: EFHK dep/arr)

17 viestiä aiheessa

Eipä yllättäen ollut mikään noista vaan Learjet 40 D-CGGB, josta a.netissä ei ole yhtään kuvaa. Kone lähti tänään hieman aamuyhdeksän jälkeen samaan aikaan kuin Cargolux.

Sehän on selkee _First in database_ [D200] :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sehän on selkee _First in database_ [D200] :laugh:

No, jos se noin onkin...?, niin onkos se jotenkin sinulta pois...? :o

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ehkä....? Se...? jopa....? vois....? olla...? niin....? että se.... olikin..... Vitsi.....??? Ehkä..?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ehkä....? Se...? jopa....? vois....? olla...? niin....? että se.... olikin..... Vitsi.....??? Ehkä..?

Niin tosiaan, no mullahan ei ole huumorintajua, tai sitten se on hyvin peri-Brittiläinen... ;)

Tai siis sisäpiiri heittää kommentteja toisilleen.... ;)

no, minähän olen Lone Wolf, No Club... :-[

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin tosiaan, no mullahan ei ole huumorintajua, tai sitten se on hyvin peri-Brittiläinen... ;)

Tai siis sisäpiiri heittää kommentteja toisilleen.... ;)

no, minähän olen Lone Wolf, No Club... :-[

Niin..? mene... ja tiedä..? :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mä en oo "koskaan" ymmärtänyt tuota, okei olen siihen ehkä joskus itsekkin sortunut mutta silti... varsinkin jos sitä viljelee kokoajan tai ehkä siitä saa isomman m%&)" kun saa olla ensimmäinen ??? kas kun ei koskaan "last in db"  :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mä en oo "koskaan" ymmärtänyt tuota, okei olen siihen ehkä joskus itsekkin sortunut mutta silti... varsinkin jos sitä viljelee kokoajan tai ehkä siitä saa isomman m%&)" kun saa olla ensimmäinen ??? kas kun ei koskaan "last in db"  :laugh:

Hyvin sanottu.... :thmbup:, itsekin olen tuohon muutaman kerran "syyllistynyt" mutta ei siitä ainakaan meikäläisen "Virtuaali-Penis" ole kasvanut....?, mutta tuo "Last in Database" olisikin muuten aika hauska, viime minuutit ennen paalausta kuvia...., tosin missäköhän "Tattiksella" niitä voisi ottaa...?, no silti "No Hard Feelings...", viikonalkuja, näin se homma etenee...., ja taas ne kolme pistettä... >:(

Ps. Modet tää meni nyt reilusti OT, joten siirtäkää/poistakaa, mitä ikinä...?, kiitos

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei tuon "first photo in database" ole ainakaan minun kohdallani tarkoitus julistaa maailmalle, että minäpäs sain tuon kuvatuksi ensimmäisenä. Eri puolilla maailmaa asianharrastajat ylläpitävät eri konetyyppien valmistusnumeroluetteloita (ja jakavat tietonsa meille muille netin kautta) ja keräävät tietoja mm. näitä netin lentokonekuvapankkeja seuraamalla. Em. tieto laittaa heillä kellot soimaan, että nyt tässä on ehkä jotakin uutta tietoa heille.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei tuon "first photo in database" ole ainakaan minun kohdallani tarkoitus julistaa maailmalle, että minäpäs sain tuon kuvatuksi ensimmäisenä. Eri puolilla maailmaa asianharrastajat ylläpitävät eri konetyyppien valmistusnumeroluetteloita (ja jakavat tietonsa meille muille netin kautta) ja keräävät tietoja mm. näitä netin lentokonekuvapankkeja seuraamalla. Em. tieto laittaa heillä kellot soimaan, että nyt tässä on ehkä jotakin uutta tietoa heille.

Myös Harrilta hienosti sanottu, tosiaan eiväthän kaikki spotterit kuvaa koneita, vaan muuten seuraavat ja tarkkailevat, käsittääkseni Britit paljonkin...?, no tämä asia lienee nyt loppunkäsitelty, avunantoa siis puolin ja toisin, ja taas OT... >:(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No ajattelin nyt vielä osallistua hieman tähän aiempaan keskusteluun. Harrilta tosiaan hyvä syy tuohon miksi laittaa tuo First in DB maininta remarkkiin. Tuo nyt on vain toisaalta hieman hölmö laittaa kun a.netin jonossa kuva heiluu kuitenkin viikon verran ja jollakin voi olla jo silloin jonossa kuva kun lataat tuon oman kuvasi, mutta eihän sitä mistään tiedä.

Hyvänä esimerkkinä D-BAIR a.netissä. Muistanko Harri väärin mutta sinulla oli tuo First in database maininta remarkeissa, mutta minun kuvani kerkesi tipahtamaan jotain tuntia aiemmin sinne a.nettiin. Sitten se vain on hieman hölmö näky siellä a.netissä kun on alempana kuva missä ei lue mitään ja ylemmässä on first in db. Eihän noita voi kuitenkaan mistään tietää että mikä menee hylkäykseen vai kerkiääkö jopa myöhemmin ladattu kuva aiemmin a.nettiin. Sen takia tuota ilmiötä näkyy usein a.netissä kuten myös muilla vastaavilla sivustoilla.

Kyllä a.netissä kuvien käsittely sujuu mutta tietojen korjailu ei tunnu sujuvan. Näköjään nyt on korjautunut tuo väärä cn minun D-BAIR kuvassa, mutta ei varmaankaan sen minun alkuperäisen korjauspyynnön toimesta. Hyvät selitykset oli, mutta mitään ei tapahtunut pariin kuukauteen.

Hyvä apu tosiaan noille luetteloiden tekijöille tuo maininta, mutta onhan a.netkin auttanut heitä tuolla etusivun linkillä New registrations.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eli A-Net on jumala...? ja se ainoa oikea..?  ;)

Eikai.. kukaan niin sanonut.....? Olisihan.. sitä voinut yhtä hyvin... puhua jp.netistä..? Mutta ehkä tuli vain puhe anetistä kun se on suurempi...? Mutta semmosta se on...? :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

(splittasin omaksi aiheeksi, mutta onnistuin mählimään otsikon nimeksi "new topic"... Ei muuta, jatkakaa)  :)

(Airliners.net on jumala!!!!  ;-) )

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

tällaiseen vanhaan aiheeseen palailen kun vastaan tuli.  Vaikka tuo Harrin perustelu tuolle first photo in database tekstitykselle kuulostaa ihan fiksulta niin olisko kuitenkin todennäköisempää että nämä asianharrastajat käyttävät tuohon tarkoitukseen näitä valmiita toimintoja

New on Airliners.net:

- New registrations    http://www.airliners.net/search/photo.search?newonanet=regs

- New airlines / operators    http://www.airliners.net/search/photo.search?newonanet=airlines

- New aircraft      http://www.airliners.net/search/photo.search?newonanet=aircraft

- New airports    http://www.airliners.net/search/photo.search?newonanet=airports

- New photographers    http://www.airliners.net/search/photo.search?newonanet=photographers

eli vaihtoehtoja löytyy ja nämä ihan siinä etusivulla.  Tosin hieman ehkä huomaamattomasti siellä sivun vasemmassa reunassa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

...ja kun tuon olen julkisesti todennut, niin saan samantien huomata ettei tuo ihan aukoton ole...

tätä ei nimittäin löydy noista "First in database" näkymistä http://www.airliners.net/open.file/1185736/M/ ihan siitä yksinkertaisesta syystä, että vaikka se on ensinmäinen kuva Aeroflotin RA-85366:ta se ei ole ensinmäinen kuva koneesta rekisterillä RA-85366, eikä todellakaan ensinmäinen kuva Aeroflotista.  No, eihän edes a.net ole täydellinen  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään