Kirjoitettu Toukokuu 24, 2007 PAX 3A RAUDOISSA. PYYDETAAN POLIISIA PUTKEEN VASTAAN. VAKIVALTAINEN. YRJO PENKISSA. 3A heh tainnu Bisnes matkaajalle maistua kuningas alkoholi matkalla hieman liikaa Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Toukokuu 24, 2007 Ja lasku tulee perässä... -Jukka Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 1, 2007 Tervicko! Juu, kiitos vaan. Täällä ollaan. Valitettavasti pystyn pitämään "auki" tuota acarssi-härpäkettä epäsäännöllisen säännöllisesti, johtuen sopivan raudan puutteesta (EDIT: lue resurssipuute!). http://efhk-acars.sytes.net:1080 on osoite, josta pitäisi ihan selaimella näkyä roipetta täältä Herttoniemenrannasta katsottuna. Kertokaa, jos ei futaa. Juuri tänään pitäisi toimia! Onko tämä palvelu nyt nurin ja lopullisesti? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 7, 2007 Tervicko! Kone on mennyt nurin kesälomareissun aikana, don't worry. Yritän kasata sen taas henkiin. Ja kuvapuolelle saattaapi muutama Rohdos-kuvakin ilmestyä jahka näen, onko niistä mihinkään. t.PR Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 7, 2007 Tervicko! Kone on mennyt nurin kesälomareissun aikana, don't worry. Yritän kasata sen taas henkiin. t.PR Hienoa Pasi, kaljat tarjoon kun kohdataan! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 7, 2007 Tervicko! Kone oli kuin olikin hengissä ja on kerännyt lennot myös lomani ajalta. Ciscon palomuuri oli heittäytynyt nyrpeäksi ja esti kaikki sisääntulevat yhteydet. Siis myös ne, jotka olen sallinut! Kokeilkaapa toimiiko? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 7, 2007 Hienoa! Homma pelaa jälleen! Kiitos! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 10, 2007 Terve! Kun mä kiinnitän skannerin koneen line-in rööriin, käynnistän WACARSin, tulee noin yksi viesti viikossa... Taajuudella kylläkin "inahtaa" paljon useammin. Paikastakaan ei pitäisi olla kiinni kun mä asun ihan lentokentän vieressä. Kohinasalpa on auki. Piäisikö alata käyttämään ACARSDia (en tiiä miten kirjotetaan)? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 10, 2007 Terve! Kun mä kiinnitän skannerin koneen line-in rööriin, käynnistän WACARSin, tulee noin yksi viesti viikossa... Taajuudella kylläkin "inahtaa" paljon useammin. Paikastakaan ei pitäisi olla kiinni kun mä asun ihan lentokentän vieressä. Kohinasalpa on auki. Piäisikö alata käyttämään ACARSDia (en tiiä miten kirjotetaan)? Tervicko! Itse en ole saanut koskaan mitään järkevää wacarssista ulos. Pelkkää puppua! Acarsd on toiminut moitteetta jo pitempään. Varmaan tuonkin wacarssin saisi toimimaan, mutta ainakin itselläni on tuo acarsd toiminut helpommin vaikeissakin ympäristöissä. Kokeile ainakin... Ja tuo inahdusjuttu kuulostaa taas tasonsäätöjutskalta. Eli koeta hitusen nostaa tasoja pc:n line-in-säädöistä tai vastaavasti hippasen skannerista. t.PR Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 13, 2007 Terve! On vähä ongelmaa ton Acarsd:in käytössä. Kun skanneri on koneessa kiinni, ja Acarsd auki, pitääkö vielä tehä jotain muuta? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 13, 2007 Tervicko! Varmistu vain parista jutskasta. 1.) pc "nauhoittaa" samasta liitännästä kuin missä skanneri on kiinni (vrt. line-in <-> mic). Ja mutessa ei saa olla täppää. 2.) Tasot ovat kohdallaan. Tämän näkee acarsd:n alareunassa vol-kohdasta. Itselläni siinä näkyy 25. Kyllä näillä pitäisi näkyä. Oma acarssi kelaa n. 1000 viestiä tunnissa arki-iltapäivästä. Antenni jöpöttää Herttoniemenrannassa. t.PR Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 14, 2007 Kiitos Pasi. Nyt tulee Acarsd:eellä hyvin viestejä. Mietityttää kuitenkin vielä, että mitä nämä database- ominaisuudet on? Ja vielä: -=[ Uplink message ]=- ACARS mode: v Aircraft reg: HL7603 [boeing B747-4B5F (SCD)] [Korean Air] Message label: _ [No information to transmit] Block id: S ----------------------------------------------------------[ 14/07/2007 19:50 ]- Korean Airin jumbo Hookoolla? ??? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 14, 2007 Tervicko! Luultavasti vain ylilento. Sijaitsemme niin kätevästi Aasian reitillä. t.PR Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 14, 2007 Kiitos taas, Pasi Ja vielä tuo Database. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 14, 2007 Mahtavaa, tää toimii! Kattelen just jotain Turkista lähtevää Finskiläistä! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 2, 2007 Koitan löytää, tuota Jacarsia, kun ei ole vielä sitä skanneria, mutta en löydä paikkaa mistä sen voisi ladata, nuo täällä olevat linkit eivät toimi. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 2, 2007 Tervicko! Näyttääkin olevan tuo Jacarssi-saitti nurin. Muuten tuo www.acarsd.org:n sivuilta löytyvä next-gen client on parempi, uudempi ja sillee. Kokeile sitä! t.PR Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 29, 2007 Laitatko Pasi töpselin seinään taas. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 29, 2007 Tervicko! Kyllä se kärsä seinässä on! Olen itsekin seurannut koko päivän töistä tuota sivua eli kyllä pitäis rokata. t.PR Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 29, 2007 Tervicko! Kyllä se kärsä seinässä on! Olen itsekin seurannut koko päivän töistä tuota sivua eli kyllä pitäis rokata. t.PR Ainakin minulla toimii hyvin 8) Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 29, 2007 Joo näyttää toimivan, Elisan yhteys siis jotenkin tökki. ??? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 6, 2007 Tervicko! Otin pois päältä tuon "resolve unknown flight" -ominaisuuden, joten nyt pitäisi reittitietojen tulla näkyviin vain jos kone niitä lähettää. Eli väärinsyötettyjä reitityksiä ei pitäisi enää näkyä. Ja tämähän pätee siis tuohon efhk-acars -palvelimeen. t.PR Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 13, 2007 Pasin palvelusta tulee ihan ihmeellinen sivu silmille. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 13, 2007 Pasin palvelusta tulee ihan ihmeellinen sivu silmille. Tervicko! Näyttäisi ainakin olevan jonkunsortin levyrikko. Käynnistyksessä tulee herjaa levyohjaimelta. Servo käynnistyy kyllä mutta hitaasti. Eikä siihen pääse kiinni! Selvinnee illan aikana, kunhan töistä kotia kerkeän! Kärsivällisyyttä! t.PR Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla