Matias Hurtta

Pahin turbulenssi, jossa olet ollut

103 viestiä aiheessa

Muistaakseni voidaan antaa myös ns. Block altitude (muun liikenteen niin salliessa), jolloin lennonjohto antaa vaikkapa kahden tuhannen jalan siivun, minkä puitteissa voidaan sitten etsiä parasta keliä. Näin siis ainakin tuolla Oceanian suunnalla.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Pahin oli lennolla Auckland-Nadi 737:lla.

Sekin oli hauskaa vaikka oli ihan hemmetin pelottavaa. Sellasina hetkinä haluaa lentäjäksi 8)

Mulla on kanssa on pahin kokemus suunnilleen samalta legiltä, Brisbane->Nadi. Illan ukkoset piiskasi saarta kun tultiin laskuun. Silmissä vaan pyöri, heh.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Muistaakseni voidaan antaa myös ns. Block altitude (muun liikenteen niin salliessa), jolloin lennonjohto antaa vaikkapa kahden tuhannen jalan siivun, minkä puitteissa voidaan sitten etsiä parasta keliä. Näin siis ainakin tuolla Oceanian suunnalla.

Jeps ja myös tietyltä alueelta/koneelta voidaan tarvittaessa poistaa RVSM-status, jolloin voimaan astuu 2000 ft porrastus.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään