Guest oksu88

Windows Vista Business

9 viestiä aiheessa

Minä voisin hankkia uuteen Acer läppäriini ilmaisen Windows Vista päivityksen. Olen yrittänyt päättää kumpi olisi parempi vaihtoehto, joko Vista Ultimate tai Vista Business. Käytän läppäriäni koulussa, joten Business olisi siinä mielessä kannattavampi vaihtoehto, mutta haluaisin myös Simuilla sillä. Kysymykseni on siis että onko Business versiossa kaikki samat ominaisuudet kun Premiumissa sekä sitten sen eri business lisät, voi onko se kokonaisuudessaan ihan eri käyttöjärjestelmä?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kysymykseni on siis että onko Business versiossa kaikki samat ominaisuudet kun Premiumissa sekä sitten sen eri business lisät, voi onko se kokonaisuudessaan ihan eri käyttöjärjestelmä?

Eri on. Part 2: Understanding the Vista Product Editions [¤ Paul Thurrott's SuperSite for Windows]. Sivun taulukosta näet versioiden ominaisuudet. Vain Ultimatessa on mukana on kaikki mahdolliset Vistan toiminnut + pari extraa. Hinta on myös sitten sen mukainen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitos tosta linkistä, artikkelin tiedot olivat erittäin avuliaita  :) Uskon että hankin sen Buiness version Vistasta ja käytän sitten sen sisäänrakennettua päivitystoimintoa päivittämään sen Ultimateen :D Artikkelin mukaan se on erittäin mahdollista kuten myös rahaa säästävää  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitos tosta linkistä, artikkelin tiedot olivat erittäin avuliaita  :) Uskon että hankin sen Buiness version Vistasta ja käytän sitten sen sisäänrakennettua päivitystoimintoa päivittämään sen Ultimateen :D Artikkelin mukaan se on erittäin mahdollista kuten myös rahaa säästävää  :thmbup:

Eli siis on halvempaa ostaa Business ja päivittää Ultimateen kuin ostaa suoraan ultimate?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nimenomaan koska mä ostin tän läppärin pari kuukautta sitten, eli mä saan tähän ilmaisen Vista päivityksen. Mun tarvii maksaa vaan postituksesta (n. 10€) ja mulla on sitten Business Edition, minkä mä voin sitten päivittää Ultimateen. Ottaisin suoraan Ultimaten, mutta kun tässä koneessa on XP Pro mä saan vaan Business version tähän ilmatteeks Acerilta. Tuo artikkeli kyllä selittää ton päivitysohjelman minkä Microsoft on laukaissut Lokakuun 2006 ja Maaliskuun 2007 välisellä ajalla ostetuille tietokoneille.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nimenomaan koska mä ostin tän läppärin pari kuukautta sitten, eli mä saan tähän ilmaisen Vista päivityksen. Mun tarvii maksaa vaan postituksesta (n. 10€) ja mulla on sitten Business Edition, minkä mä voin sitten päivittää Ultimateen. Ottaisin suoraan Ultimaten, mutta kun tässä koneessa on XP Pro mä saan vaan Business version tähän ilmatteeks Acerilta. Tuo artikkeli kyllä selittää ton päivitysohjelman minkä Microsoft on laukaissut Lokakuun 2006 ja Maaliskuun 2007 välisellä ajalla ostetuille tietokoneille.

No sitten. Määkun kuvittelin että sä olet ostamassa uutta käyttistä.  :-[

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eli siitä Ultimateen päivityksestä mä joudun maksamaan jonkin verran, mutta en yhtä paljoo kun jos mä ostaisin sen kaupasta  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään