Jani Nissi

Miten kuvat näkymään kannettavan ruudulle heti kuvanoton jälkeen?[hoppu ohi]

6 viestiä aiheessa

Moi

Nyt ois pieni probleema ilmennyt. Eli kuten otsikossa lukee, niin miten saan kuvat näkymään heti kuvanoton jälkeen ruudulla, kun kamera on piuhalla koneessa kiinni? Picasalla kokeilin, mutta kun tuo kamera "tilttaa" heti kun sen pistää piuhalla koneeseen kiinni ja kuvia ei voi ottaa, kun se "luulee" että ollaan siirtämässä kuvia kortilta koneelle. :P

Onko tähän tarkoitukseen jotain hyvää (ilmaista) ohjelmaa olemassa?

Huomenna nääs pitäisi kuvata Vanhojen tanssien parit ja olisi hyvä, että kuvat saa näkymään heti ruudulla ettei viikon päästä, kun suurennokset tulevat joku ole valittamassa, että nää mun kuvat meni nyt kyllä persiilleen, otetaanko uusiksi? ;D

Tack

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No mun kamerassa valitaan remote storage vaihtoehto, ettei se kamera yritä sinne kortille kirjoittaa, vaan koneen kovalevylle. Sitten avataan kameran valmistajan softa joka on tehty suorasiirtoon, ja kuvat näkyy koneella saman tien.

Lue käyttöohjeesta onko siinä kamerassasi yleensäkkään vastaavaa mahdollisuutta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No mun kamerassa valitaan remote storage vaihtoehto, ettei se kamera yritä sinne kortille kirjoittaa, vaan koneen kovalevylle. Sitten avataan kameran valmistajan softa joka on tehty suorasiirtoon, ja kuvat näkyy koneella saman tien.

Juu, katos perkule. Canonin omaa ohjelmaa kokeilin ja siellä oli sitten sellanen kohta kun "remote-control" jne. ja sen kautta pääsikin kätevästi napsimaan kuvia suoraan koneelle...Kätevää, kaikki kameran säädötkin saa tehtyä tietokoneen näytöstä suoraan, cool :)

Edit. Itse kamerasta en mitään remote-controllia löytänyt. Ohjelma osas hoitaa näköjään kaiken itse. :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jep, Olisi se löytynyt katsomalla manuaalistakin, mutta hyvä että jollain tapaa löytyi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jep, Olisi se löytynyt katsomalla manuaalistakin, mutta hyvä että jollain tapaa löytyi.

Jep. Engelskamanuaali tosin on hukassa ja jäljellä on vain ranskan- ja saksankieliset. (kummastakaan en tajua mitään ;D) Tosin onhan nuo manuskat sitten myös netissä. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jep. Engelskamanuaali tosin on hukassa ja jäljellä on vain ranskan- ja saksankieliset. (kummastakaan en tajua mitään ;D) Tosin onhan nuo manuskat sitten myös netissä. :)

Työpöydälläni sattui juuri majailemaan linkki USA:n Canonille ja juuri noihin manuaaleihin. Ainakin hyvä laittaa talteen kun niitä tarvitsee joskus vilkaista uudemman kerran.

http://www.usa.canon.com/consumer/controller?act=DownloadIndexAct

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään