Guest arttula

Oletko elinluovuttaja ?

105 viestiä aiheessa

Luovuttaja olen ollut vuodesta 1997 lähtien, tämä kotimainen kortti kaipaisi ehkä jo uusimista lompakossani.

Verenluovuttajana olen itse ollut sangen huonosti orientoitunut, vaikkakin tunnustan täysin asian tärkeyden. Itse otin itseäni "niskasta kiinni" juuri lähiaikoina.  Mutta mikä meitä ihmisiä nykyisin lähes 2010-luvun kynnyksellä vaivaa -verenluovuttajien määrä on vähenemään päin vaikka tarve ei sitä ole. Verenluovutus on järjestetty mielestäni yksilölle suhteellisen helpoksi toteuttaa lähes kaikissa kaupunkilähiöissä sekä SPR:n kiertävissä kampanjoissa , mutta teemme sitä ilmeisimmin koko ajan vähemmän -miksi?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mullakin vuonna 1997 päivätty kortti lompakossa...kaipaa kyllä uusimista kun hapsottaa ja repsottaa :)

Verenluovutuksen kanssa on hankalaa kun se naisten 50kg raja ei aina mene rikki. Mutta oma äitini on luovuttanut joka ikinen vuosi minun syntymäni jälkeen, joten onneksi sentään on perhe ollut edustettuna!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuli tuossa mieleen, että minkäslaiset vaatimukset tuossa verenluovutuksessa on? Kellään tietoa?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu kiitoksia vaan tuo selvensi asioita suhteellisen paljon :thmbup: Sitä voipi sitten myöhemmin käydä luovuttamassa verta :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään