Guest elzu89

Canon PowerShot A640?

5 viestiä aiheessa

Tervehdys! Tilasin tuollaisen kameran hetki sitten, sillä enempään eivät rahat riittäneet, ja suosin Canonia :P

Ajatuksena on ottaa ihan matkakuvia, ja kuvia jokapäiväisestä menosta. Myös joskus saatan käydä kentälläkin kuvailemassa paria paikallaan olevaa konetta :P

Kysymys kuuluukin: Onko kyseinen kamera yhtään minkään tasoinen? Ajatellen että en ole ikinä valokuvausta harrastanut, enkä varmaan tule kunnolla harrastamaankaan  ::)

http://www.imaging-resource.com/PRODS/A640/A640A.HTM#

Elieli 10 megapikseliä näyttää olevan, ja valotusaikakin näyttäisi olevan mukavampi kuin minun edellisessä (joku fujifilmin 100€ digikamera): "Shutter speed range from 1/2,500 to 15 seconds, depending on aperture"

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eiköhän  tuo sun kuvailemaan käyttöön ole ihan kelpovehje. Ja miksei vois kuvata liikkuvaakin konetta, mutta sen pitää sitten olla lähellä. 10 MPixeliä on kyllä hyvä sinällään ja itse oon todennut tuon kääntyvän näytön erittäin päteväksi, jos joutuu taipumaan vähän haastavampiin kuvausasentoihin. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitos hyvästä kommentista :) juu pitääpi sitten vain kokeilla heti kun kamera tulee postissa, että miten sillä saa kuvia. Varmaan ensimmäisenä päivänä kokeilemaan vantaalle :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Varmasti ihan pätevä kamera kaikin puolin. Aika järjettömältä vaan kuulostaa 10mpx kenno kamerassa jonka todellinen tarkkuus ei yllä lähellekkään tuota. Mutta onneksi kovalevytila on halpaa, joten ei tuostakaan mainittavaa haittaa ole... Et varmasti tule pettymään...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No en kyllä ainakaan ole pettynyt :) peruskameraksi tuolla saa aivan fantastisia kuvia, ja toimintojakin on runsaasti :)

(kuvaa joutui pakkaamaan runsaasti että sai alle 200kB)

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään