Kirjoitettu Helmikuu 21, 2007 Olikos muita kentällä? Itse sain vihdoin kuvattua nätissä säässä tämän BLX:n 767:n 8) [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 21, 2007 Ihmettelin jo kuvan latautumista odotellessa, että ootko taas sortunu lentokoneisiin, kun luulin sun siirtyneen kokonaan autopuolelle. Turha oli sekin pelko, oothan saanu napattua terävän ja sävykkään kuvan nosturiautosta! //b Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 21, 2007 Onko Bojossa erikoisvalmisteiset päätelineet Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 21, 2007 Ihmettelin jo kuvan latautumista odotellessa, että ootko taas sortunu lentokoneisiin, kun luulin sun siirtyneen kokonaan autopuolelle. Turha oli sekin pelko, oothan saanu napattua terävän ja sävykkään kuvan nosturiautosta! //b No näinpä, eikä ollu ees stanu 8) Voin heittää reissun autokuvat sulle sit muualle Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 21, 2007 Tuohan on selvästi 767-pienoismalli, jossa käsintehty uniikki Ojalan jalusta Ville Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 21, 2007 Eii, sehän on selvä puhelinlinjojen oksien leikkaamiseen tarkoitettu 767 8). Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 21, 2007 Sami Aaltonen ja muut tänne sitten vaan päivän kuvat esille Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 21, 2007 Sami Aaltonen ja muut tänne sitten vaan päivän kuvat esille Ööö eipä taida kuvia olla. Tuli tossa tehtyä 12h työpäivä, joten eipä ole kuvan kuvaa. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 21, 2007 Ööö eipä taida kuvia olla. Tuli tossa tehtyä 12h työpäivä, joten eipä ole kuvan kuvaa. Ajattelin vain kun selvittelit päivän liikennettä jossain toisessa threadissa Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 21, 2007 Ajattelin vain kun selvittelit päivän liikennettä jossain toisessa threadissa Jooo ei ku kattelin himan ikkunasta vaan ton Ruslanin ja ton Lufthansan Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 21, 2007 Sami Aaltonen ja muut tänne sitten vaan päivän kuvat esille Laittelin itse nuita surkeita räpsyjä tuonne eilisen jatkoksi, enhän minä tänne kehdannut... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 21, 2007 Laittelin itse nuita surkeita räpsyjä tuonne eilisen jatkoksi, enhän minä tänne kehdannut... Hyvä vaan, varsinkin kun mun oma oli niin tasokas ettei sitä uskalla Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 21, 2007 Enää en kyllä usko, ettei Virkkula, Koskinen, Korpela, Aaltonen ole ollut liikkellä, tässä on sen tason photoprooffi että ihan varmasti on ollut! [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 21, 2007 Enää en kyllä usko, ettei Virkkula, Koskinen, Korpela, Aaltonen ole ollut liikkellä, tässä on sen tason photoprooffi että ihan varmasti on ollut! [ attachment removed / expired ] Vatsaan sattuu ei saa naurattaa tällä tapaa, hyi hyi Mikko Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 21, 2007 Mikähän mahtoi olla aamun Lufthansan Frankfurtin lennon A300:n rekkari? Pääsi kone yllättämään, niin jäi rekkari näkemättä. Kuvia tältä päivältä EFHK:lta ja jonkinlainen matkakertomus POR-HEL-POR väliltä laitan tänne vielä tänään, tai sitten huomenna. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 22, 2007 Tuohan näyttää olevan yleinen tapa viestiä mekaanikkojen kesken . Menee ehkä OT, mutta tässä parivuotta takaperin, huomasin Alicanten platalla, että suomalaiset mekaanikot olivat kirjoittaneet Air Finlandin 757:n laskutelineeseen sellaiset terveiset Espanjalaisille kuin: "Alonso sucks t: Sumi" . Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 22, 2007 Onko THomsomin lennonjohto tunnus: BLX?? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 22, 2007 Onko THomsomin lennonjohto tunnus: BLX?? Ei ole. Thomsonfly omat koodit ovat BY ja TOM. Tämän kyseisen koneen on vuokrannut ruotsalainen TUIfly Nordic (koneen ovenpielessä on teksti "Operated by TUIfly Nordic AB) joten sen lennot operoidaan koodilla BLX. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla