Guest elzu89

Pulkovo airlines?

7 viestiä aiheessa

No tervepä terve! Tuossa ensi kuussa lähden pulkovolla pietariin. haluaisin vain tietää että millainen palvelu kyseisellä yhtiöllä on? Ei varmaan lähellekään Aeroflotia? :P

Ja ei pelkästään sellasia viestejä että "finnair on paras. millään muulla ei matkusteta" :) kiitos!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Palvelusta en tiedä, mutta lentävät nykyään stadista B737:lla Tupolev 154:sen sijaan. Ja rossiya tosiaan nykyään firman nimi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Yhtiö on tosiaan tuo Rossiya (FV)

Kone HK:lta yleensä B735 (voi olla toki Tu154:kin). Palvelu on normaalia venäläistä mallia, eli töykeää välinpitämätöntä. Pöydälle saat teetä ja suklaakeksejä, myös neuvostoliittolaista shampanjaa niin halutessasi.

Lähes aina hieman myöhässä, tykkäävät hävitellä myös matkustajien laukkuja.

PKo

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen lentänyt useita työmatkoja Pulkovolla (nykyään Rossiya) Pietariin ja sieltä Sotshiin ja takaisin. Koneet olivat tuolloin TU134 ja TU154. HEL-LED on vain hyppäys, joten palvelu/tarjoilu jää vähäiseksi. Palvelu on tavanomaista, en siitä moitteen sanaa sanoisi.

Muutama vuosi sitten Pulkovo järjesti kansainväliselle konferenssidelegaatiollemme oman, aikataulujen ulkopuolisen lennon Sotshista Pietariin. Tämä oma tilauslento vain meille, noin 30 matkustajalle, reittilentohinnoin. Tämä oli Pulkovolta ruhtinaallista palvelua!  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Palvelu on normaalia venäläistä mallia, eli töykeää.

Juu suurinpiirtein noin arvelinkin, koska olen itse venäläinen :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siis meinasin tuolla sitä, että turha heidän yrittää huijata minua. Tiedän varsin hyvin tuollaiset (laukku katoaa mystisesti) toimintatavat :P

Mutta kuitenkin Aeroflot taitaa olla venäläisistä omaa luokkaansa? Pari kertaa kyseisellä matkustanut, ja palvelu oli erittäin hyvää, sekä ateriatkin oli erittäin maittavia :)

Pulkovoa en kokeillut, mutta Aeroflotia suosittelen kokeilemaan.

Mutta tosiaan pitääpi kysyä sitten matkallani josko saisi ottaa kunnolla kuvia lennon aikana.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mutta kuitenkin Aeroflot taitaa olla venäläisistä omaa luokkaansa? Pari kertaa kyseisellä matkustanut, ja palvelu oli erittäin hyvää, sekä ateriatkin oli erittäin maittavia :)

Pulkovoa en kokeillut, mutta Aeroflotia suosittelen kokeilemaan.

Minäkään en ole Pulkovoa kokeillut, mutta uskallan kehua S7:aa ja Samara Airlinesiä. Tosin Samaran lennolla ALA-KUF kabiinissa ei tainnut ollut yhtään henkilökunnan edustajaa joka olisi puhunut englantia. Minä ja ystäväni taasen emme puhu venäjää.. No hyvin meni ja palvelukin yölennolla oli kohdallaan, johtuiko sitten siitä ett kaks ei-venäjää puhuvaa länkkäriä oli enemmänkin nähtävyys kuin rasite.

:D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään