Mikael Tynkkynen

Internet Explorer 7 asennus ei onnistu

8 viestiä aiheessa

Olen useamman kerran yrittänyt asentaa uutta IE:tä koneelleni, mutta asennus ei ota onnistuakseen. Joka kerta asennusohjelma herjaa, ettei asennusta voitu suorittaa loppuun ja tietokone on käynnistettävä uudestaan. Olen käynyt vianmäärityksen läpi useampaankin kertaan, mutta sen mukaan mikään ei ole pielessä.

Toivottavasti joku foorumilainen osaisi auttaa, jotta välttyisin ikävältä puhelinrumbalta helpdeskin kanssa...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen useamman kerran yrittänyt asentaa uutta IE:tä koneelleni, mutta asennus ei ota onnistuakseen. Joka kerta asennusohjelma herjaa, ettei asennusta voitu suorittaa loppuun ja tietokone on käynnistettävä uudestaan. Olen käynyt vianmäärityksen läpi useampaankin kertaan, mutta sen mukaan mikään ei ole pielessä.

Toivottavasti joku foorumilainen osaisi auttaa, jotta välttyisin ikävältä puhelinrumbalta helpdeskin kanssa...

Ei kannata asentaa. Asensin tuon ja kone hidastui aivan törkeästi. Kannattaa pitää IE6, tai hankkia Mozilla Tulikettu  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minulla oli se jo jonkin aikaa ja olin tyytyväinen, mutta mystisesti se päivitti itsensä takaisin kutoseksi, sen jälkeen ei ole asennus enää onnistunut. :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minulla oli se jo jonkin aikaa ja olin tyytyväinen, mutta mystisesti se päivitti itsensä takaisin kutoseksi, sen jälkeen ei ole asennus enää onnistunut. :-\

Minulla taas taisi olla surkea kone tai jotain ;D Noh... minulla oli joskus samaa ongelmaa kuutosen kanssa. Mikä käyttöjärjestelmä? XP vai Vista perjaatteessa...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Käyttis on XP Home edition ja SP2.

Hmm. minulla se kyllä valitettavasti ;D onnistui hyvin seuraamalla asennusohjeita.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Taitaa sulla olla jotain nyrjähtänyt rekisterissä. IE7 meni mulla kaikkiin 45 koneeseen WSUS:lta päivityksenä käsin auttamatta, joten kovin yleisiä asentumisongelmat eivät liene. Ainoa havaitsemani pikku omituisuus on, että läppärini XP Tablet Editionille ei kelpaa suomenkielinen, vaikka IE6 oli suomeksi. Englanninkielinen sillekin kyllä meni kiltisti.

Voisit koittaa Ohjauspaneelin Lisää/poista sovellus - Windowsin osista ottaa IE:n pois ja panna sitten takaisin. Saattaa teoriassa korjata jonkun nyrjähdyksen. Ja tietty jos on jotain laajennuksia, kuten Avant, Google toolbar, MSN toolbar tai jotain mainoksensyöjiä, poista ne.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voisit koittaa Ohjauspaneelin Lisää/poista sovellus - Windowsin osista ottaa IE:n pois ja panna sitten takaisin. Saattaa teoriassa korjata jonkun nyrjähdyksen. Ja tietty jos on jotain laajennuksia, kuten Avant, Google toolbar, MSN toolbar tai jotain mainoksensyöjiä, poista ne.

Joo, näitä työkalupalkkejahan tulee nykyisin joka ohjelman kylkiäisenä, mistä ne saa poistettua?

EDIT: Lisää ja poista sovelluksesta tietenkin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään