Jaakko Kuusisto

Laittakaa ikä profiiliin

104 viestiä aiheessa

Näin on, ja kun on näin komee ja vaatimaton niin eihän kumpaakaan voinut olla hyödyntämättä... :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo ! Samaa mieltä. Ehdottomasti ikä näkyviin profiiliin, varsinkin, jos enemmän tänne kirjoittelet.

Arttu

p.s. foto ois kiva - itsekin uskalsin laittaa kaikkien näiden vuosien jälkeen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kunhan kukaan ei keksisi sellaista viisautta, että nuoret henkilöt eivät voi tietää tai ymmärtää yhtään mitään, vaan kaikki heidän kommentit ovat vääriä mielipiteitä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No näin on Matti, minullekkin viikottain irvaillaan, ei tuon ikäinen mitään tiedä, en nyt muista oliko välissä sana enään, täytyy tarkistaa  8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo ! Samaa mieltä. Ehdottomasti ikä näkyviin profiiliin, varsinkin, jos enemmän tänne kirjoittelet.

Arttu

p.s. foto ois kiva - itsekin uskalsin laittaa kaikkien näiden vuosien jälkeen.

Ajttu pejkele. Oot mua vanhempi!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jees ! Te juniorit ette tiedä, ettekä ymmärrä mitään !! ;D

Ajttu pejkele. Oot mua vanhempi!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Samaa mieltä, iät ja kuvat näkyviin. Itse odottelen sitä kuvaa jossa olisin edes vähän edustavan näköinen :P

Mihin sitä naamaa tässä tarvitaan :o

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

On huomattavasti helpompi vastata viesteihin/kyselyihin, kun profiilissa on ikä.

Minäkin uskalsin laittaa  ;)

Jaska sen kun nuortuu...Ilmailulehden jutussa iäksi mainittu 66 ja profiilissa 65... :o

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei suoranaisesti tarvita mihinkään, mutta kiva tietää, minkä näköisten ihmisten kanssa on melkein päivittäin tekemisissä.

-R2-

Mihin sitä naamaa tässä tarvitaan :o

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen muuten yrittänyt tunkea sitä rippikuvaa tuohon koneeseen, ei vaan sopivaa luukkua ole löytynyt, voitte käyttää tuota Orvon kesällä ottamaa, näkyy kamerakin. ;D ja oli jossain tällä foorumilla, en muista enään missä. ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei suoranaisesti tarvita mihinkään, mutta kiva tietää, minkä näköisten ihmisten kanssa on melkein päivittäin tekemisissä.

-R2-

Mietippä, jos tyypillä on mohikaani kampaus, siis sellainen ruostunut sirkkelinterän puolikas päässä, 12 millisen pultin kanta poskessa, toisessa törröttäisi 9/16 tuumakoon pultin vastakierremutteri nippusiteessä, alahuulessa rivi kyproc ruuveja, korvissa roikkuisi Pentikin astiasto, ja nenärenkaassa CD levyjen teline.

Olisiko hän uskottava, vaikka puhuisi kuinkakin järkeviä ::)

Tiedoksi ei ole omakuva ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei ehkä, mutta tunnistaisipa ainakin, jos törmäisi jossain näissä piireissä... ;D

Arttu

Mietippä, jos tyypillä on mohikaani kampaus, siis sellainen ruostunut sirkkelinterän puolikas päässä, 12 millisen pultin kanta poskessa, toisessa törröttäisi 9/16 tuumakoon pultin vastakierremutteri nippusiteessä, alahuulessa rivi kyproc ruuveja, korvissa roikkuisi Pentikin astiasto, ja nenärenkaassa CD levyjen teline.

Tiedoksi ei ole omakuva ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

http://fi.wikipedia.org/wiki/Howy_Jacobs

http://www.suomenkuvalehti.fi/sk-netti/taiteet-ja-ihmiset/han/howy-jacobs.aspx

http://www.finmit.org/howy.htm

http://www.a3243g.com/media_howy_jacobs.asp

Proffa on uskottava vaikka kantaakin irokeesia ja pukeutuu Ramones t-paitaan  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
Tuli ihan kyynel silmään tästä..  :'(  Taidan vetäytyä takaisin jäiselle hiekkalaatikolle.  :-[

Huumoria saa olla, pidetään se sellaisena. ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jaska sen kun nuortuu...Ilmailulehden jutussa iäksi mainittu 66 ja profiilissa 65... :o

Tuo ikäjuttu on mun oma moka. Mikko katsoi siitä ikäni.

Korjasin profiilin tarkan syntymäpäiväni ja heti nuorruin vuodella  :thmbup:

huhtikuussa vasta numero vaihtuu  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sinällään ihan hyvä idea ja onhan omakin ikäni näkyvillä, mutta haluan ottaa pikaisesti kantaa vaikka itseäni 1/2 nuorempiin kavereihin.

Myönnän että kirjoituksen tasosta voi päätellä ikäluokkaa, mutta toivottavasti ikäkysymyksestä ei synny sellaista että alle parikymppisiä aletaan panemaan halvalla (vastaamatta kysymyksiin) vain sen takia että ovat nuorempia. En usko että näin tulee käymään mutta haluan kuitenkin huomauttaa näkökantani asiaan.

Toisaalta jatkona ajatukseen, Sami voisi varmasti asentaa foorumin asetuksiin uusille jäsenille iän mandatory-fieldiksi eli se olisi pakko laittaa. Jos se on foorumin asetuksista mahdollista.

Ei tarvitse katsoa rofiiliin - olen 26, ja kuvaa siellä ei ole (vielä)

-tuomo

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja toisten kohdalla erehtyy aina... :)

Nakee nakojaan heti, kuka on nuori nulikka ja kuka taas vanha jaara. 8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

:o Minä ymmärtää sinun olla nuorempi........ ;)

Minä laittaa ikä profiiliin kun liika usea nuori kysyä tyhmä kysymys yksityisviesti........Ei auttaa.... :thmbdn:

Cathy

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pitäisikö olla ylpeä vai häpeissään - ehdotus iän julkisuudesta tuli vastauksena postaukseeni, jossa erehdyin käyttämään evoluutiopsykologiaan perustuvaa argumenttia keskustelussa, jonka olisi pitänyt pysytellä lapsuuden satukirjoissa (tai niiden muistoissa).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Muutapa, Cathy, nimeksesi "Matti Salonen", niin kukaan ei kysele ikääsi... :) Täällä on aika paljon testosteronia linjoilla, joten siitä se varmaan johtuu.

Arttu

:o Minä ymmärtää sinun olla nuorempi........ ;)

Minä laittaa ikä profiiliin kun liika usea nuori kysyä tyhmä kysymys yksityisviesti........Ei auttaa.... :thmbdn:

Cathy

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään